Societatea functioneaza, din pacate, pe baza unor etichete pe care le lipim de bunavoie si nesiliti de nimeni. Nimeni nu te obliga sa crezi ca toti sefii sunt rai si nimeni nu te obliga sa crezi ca toti angajatii ar lenevi daca nu s-ar sta cu “biciul” pe ei. Conteaza calitatea candidatilor recrutati in echipa si conteaza enorm stilul de management din companie. Sunt situatii in care procesul de recrutare functioneaza perfect insa undeva pe parcurs, angajatii se pierd, isi pierd entuziasmul, iti dilueaza calitatea muncii. Stilul de management poate fi cauza.
Nu puneti etichete. Nu judecati inainte sa cunoasteti omul. Nu sunt toti la fel. Nu reactioneaza toti la fel. Nu sunt toti motivati de aceleasi lucruri. Unii nu vor fi motivati financiar. Unii nici nu vin la munca pentru bani. Banii sunt o recompensa pentru faptul ca isi urmeaza pasiunea si fac lucruri cu adevarat durabile, bune, in avantajul companiilor pe care le reprezinta.
Unii angajati au nevoie sa isi urmeze pasiunea ca sa vina la munca cu zambetul pe buze. Nu vor zambi mai mult in ziua de salariu decat in oricare alta zi. Acestia sunt oamenii pe care compania se poate baza oricand, daca sunt asezati pe pozitiile strategice.
Acestia sunt oamenii care vor aduce de bunavoie si nesiliti de nimeni valoare adaugata in munca lor, fara sa fie impinsi de la spate. Sunt impinsi in mod natural de pasiunea pe care au sansa sa o urmeze.
La final, realizam ca cea mai mare valoare a unei companii rezida in angajatii si sefii care muncesc pentru rezultate, pentru ca adora sa faca lucrurile ca la carte, pentru ca aduc pasiune acolo unde este cea mai mare nevoie, unde ne investim timpul, energia si banii. Fara pasiune, totul este in van.
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Codul muncii si Legea Dialogului Social