Managementul Resurselor Umane: Cat de bine acceptam opiniile angajatilor nostri?

30 Aprilie 2014
30 Aprilie 2014
managementul resurselor umanemanagement hr
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Nu rareori se intampla sa descoperim stiluri de management care tind catre confirmarea exclusiva, din pacate, a propriilor pareri si judecati. Neglijam opiniile contrare, poate din teama de confruntare directa, poate din dorinta ca propriile noastre pareri sa fie confirmate.

Delimitam in randurile urmatoare cateva consecinte si cateva solutii oferite de specialisti:

Consecinte

-  Singur iti vei bloca accesul la informatiile de care ai nevoie pentru a lua cea mai potrivita decizie.

-  Vei depinde de persoanele care te aproba si vei respinge persoanele care au alt punct de vedere.

-  Te vei instala intr-o stare de autoapreciere a propriei persoane care te impiedica sa vezi partile negative ale propriilor actiuni.

-  Vei fi dezavantajat in relatiile cu partenerii de afaceri, intoleranta facandu-te mai vulnerabil si previzibil.

-  Din reflex, si in viata particulara vei respinge opiniile cu care nu esti de acord.

-  Angajatii vor invata ca nu trebuie sa aiba , nu vor contribui la imbunatatirea activitatii, iar interesul lor fata de bunul mers al firmei va scadea periculos.

Solutii

- Porneste de la ideea ca orice om poate avea un punct de vedere asupra oricarui lucru.

- Tine cont de faptul ca o persoana informata nu este neaparat si influentata sa ia o decizie, dar una neinformata sigur poate fi influentata in acest sens.

- Infrange-ti pornirea de a crede ca numai tu stii ce este mai bine pentru firma; de multe ori sunt angajati care, fiind detasati de responsabilitatea proprietatii, pot fi mult mai obiectivi si pot cantari mult mai bine factorii de risc si de succes.

- Inainte de a lua o decizie, chiar daca ti se pare pierdere de timp, cere cel putin alte doua opinii.

- Obisnuieste-te sa asculti si alte puncte de vedere, deoarece vei avea cel putin doua avantaje: vei fi mai bine informat, iar ta va contribui la motivarea angajatilor.

Mult succes in Managementul Resurselor Umane!

NOUTATI din Legislatia muncii

Pregatiti-va sa radeti cu lacrimi!


Savurati cele 12 caricaturi absolut dementiale
prezentate in Calendarul Vesel al Managerului HR 2025!


Vedeti AICI Caricaturile >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]