Angajatii nostri isi investesc timpul si energia in compania noastra, pe care cu totii vrem sa o urnim in cea mai buna directie, acolo unde performanta si profitul se intalnesc la rascruce de drum.
Acesta este, de altfel obiectivul oricarei companii: sa obtinem profit din munca buna. Sa avem profit si in acelasi timp sa crestem angajati exceptionali.
Cel putin, asa ar trebui procedat intotdeauna. Aceasta este situatia ideala. Sa vrei sa faci bani in mod onest si din toata afacerea sa aiba toata lumea implicata de castigat. Cat mai mult, corect si legal. Rezultatele trebuie sa reflecte natura actiunilor noastre.
Acolo unde nu se respecta aceasta lege, apar mari dezechilibre:
- Munca este remunerata dar performanta angajatilor nu este una ascendenta. Angajatii sunt platiti bine dar intra in rutina si mai devreme sau mai tarziu vor avea mult de recuperat fata de generatiile de noi lucratori.
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
- Munca este remunerata slab si in acelasi timp si performanta angajatilor este slaba. Angajatii intra in rutina.
Una dintre cele mai faimoase reguli de aur in afaceri este sa ai grija de clientii tai. Clientul nostru, stapanul nostru.
Dar clientii sunt adusi, retinuti si incantati de angajatii nostri. Angajatii nostri reflecta brandul nostru, afacerea noastra.
Angajatii nostri spun ce fel de afacere conducem. Si satisfactia lor este, pana la urma, direct raspunzatoare pentru satisfactia companiei.
Nu spun sa ne tratam angajatii ca pe regalitati. Spun doar sa ii tratam asa cum ne-am dori si noi sa fim tratati. Aici incepe drumul unei bune prietenii, unei colaborari exceptionale, unui parteneriat fructuos. Pentru toata lumea!
Sa aveti succes in HR!