Criza nu s-a terminat, iar 2014 vine cu o serie de noi provocari pentru Departamentul Resurse Umane. Doar cei mai performanti manageri HR pot prelua aceste provocari, transformandu-le in veritabile oportunitati de dezvoltare pentru organizatiile in cadrul carora activeaza.
Ce presupune anul 2014, in materie de HR si noi provocari in universul managerilor HR?
- Mediul competitiv creat de criza economica – care obliga companiile sa ofere servicii si produse de calitate in conditiile mentinerii sau scaderii preturilor
- Leadershipul si competentele manageriale, care fac diferenta intre companii, precum si continua investitie in aceasta arie
- Programele de resurse umane prin care sa se eficientizeaze activitatea firmei
- Gradul de angajament al angajatilor si gestionarea factorilor care influenteaza acest aspect
- Programele de mentinere a echilibrului intre viata profesionala si cea familiala
- Capacitatea Departamentului Resurse Umane de a-si demonstra eficienta prin rezultate masurabile.
Cum sa dovediti managementului ca Departamentul Resurse Umane este valoros pentru firma
Tineti minte ca valoarea Departamentului Resurse Umane rezida in calitatea activitatii si a serviciilor interne oferite firmei.
Concedierea perfect legala
Ghidul HR-istului
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Cu cat principalii clienti interni ai Departamentului Resurse Umane – adica angajatii firmei – sunt satisfacuti si recunosc valoarea adaugata a acestuia, cu atat departamentul pe care il conduceti este mai valoros pentru firma.
Indicatorul de performanta pentru Departamentul de Resurse Umane
Principalul indicator de performanta al activitatii dvs. ca manager de resurse umane trebuie sa fie numarul si calitatea problemelor identificate si a solutiilor finalizate impreuna cu managementul firmei.
Sursa: Managementul Resurselor Umane: Eficienta, Rentabilitate, Profit