Evident, una dintre problemele de care le lovim foarte des este cea referitoare la reducerea costurilor in firmele pe care le reprezentam sau pe care le detinem.
Conform ghidului "Managementul Resurselor Umane - eficienta, rentabilitate, profit", iata si cele 13 strategii utile pentru reducerea costurilor:
1. Identificati valoarea adaugata in cadrul companiei, precum si zonele esentiale pentru dezvoltare
2. Adoptati masuri care sustin mentinerea nucleului de angajati permanenti valorosi
3. Externalizati anumite activitati ale companiei catre angajati interesati sa gestioneze o afacere proprie
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
4. Implicati-i direct, in problemele-cheie ale companiei, pe angajatii care ar putea sa fie concediati ca urmare a restructurarii activitatii
5. Incurajati suspendarea temporara a contractelor individuale de munca din initiativa angajatilor
6. Utilizati detasarea
7. Suspendati angajarile viitoare
8. Transferati angajatii subincarcati pe posturi noi, create ca urmare a oportunitatilor generate de criza
9. Agreati cu angajatii efectuarea concediilor de odihna în perioadele in care acestia sunt subîncarcati
10. Eliminati orele suplimentare
11. Incurajati plecarile voluntare din firma
12. Intrerupeti temporar activitatea fara incetarea raporturilor de munca
13. Realizati concedieri colective
Mai multe detalii despre reducerea costurilor in firma dvs in ghidul "Managementul resurselor umane - eficienta, rentabilitate, profit">>>