Institutiile publice si private iau in calcul ca angajatii sa lucreze de acasa

covid-19coronavirusmunca de acasatelemunca
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
La inceputul saptamanii in curs, in contextul unor noi cazuri de infectare cu COVID-19 (coronavirus), ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, a anuntat se vor transmite circulare catre institutiile publice si private pentru analizarea posibilitatii ca angajatii sa lucreze de acasa.
 
"Se vor transmite circulare catre toate institutiile publice si private in vederea analizarii posibilitatii desfasurarii muncii la domiciliu pentru o parte din personal, in temeiul dispozitiilor art. 108, 110 din Legea 53/2003, Codul Muncii, coroborat cu art. 2 din Legea 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca, acolo unde este posibil", a spus Vela, la finalul sedintei Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta. 
 
In paralel, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis un comunicat prin care reaminteste contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot indeplini utilizand metode de comunicare la distanta, in contextul raspandirii infectiei cu coronavirus (COVID-19), scrie Agerpres. 
 
Astfel, depunerea declaratiilor fiscale se poate face fie online, fie prin intermediul Spatiului Privat Virtual (SPV), servicii electronice oferite de ANAF si MFP. Astfel, declaratiile se pot depune prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizand certificate digitale calificate.
 
Formularele/declaratiile fiscale care nu se pot transmite pentru moment electronic pot fi transmise de contribuabili si prin fax sau servicii de curierat, transmite ANAF. 

Cititi si CORONAVIRUSUL TRANSFORMA TELEMUNCA IN NECESITATE. ANGAJATORII TREBUIE SA GESTIONEZE CORECT MUNCA DE ACASA
 
Referitor la efectuarea platilor, acestea se pot realiza prin internet banking si pe site-ul www.ghiseul.ro.
 
Conform aceleiasi surse, informatii generale in domeniul fiscal si IT pot fi obtinute prin apelarea Call-center-ului, la numarul de telefon 031.403.91.60. Totodata, informatii in scris pot fi obtinute de contribuabilii inrolati in Spatiul Privat Virtual prin intermediul formularului de contact disponibil in acest serviciu. Contribuabilii pot obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT, precum si informatii privind situatia fiscala proprie.
 
Totodata, in ce priveste acei contribuabilii care nu sunt inrolati in Spatiul Privat Virtual, se reaminteste faptul ca acestia pot obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT prin intermediul formularului de contact de pe site-ul agentiei.
 
Contribuabilii pot obtine noutati legislative in domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil in Spatiul Privat Virtual si pe site-ul institutiei.
 
In plus, contribuabilii pot solicita ANAF comunicarea de materiale informative in domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari in acest sens prin intermediul formularului de contact, serviciu disponibil atat in Spatiul Privat Virtual, cat si pe site.
 
Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza contribuabilii ca lucrul cu publicul se desfasoara in unitatile fiscale exclusiv in incinta spatiilor destinate primirii contribuabililor. 

Recomandarile noastre privind TELEMUNCA:


 
 
 
 

NOUTATI din Legislatie muncii

Atentie: La 1 septembrie 2024 intra in vigoare NOUA LEGE A PENSIILOR!


Descopera lucrarea Noua Lege a Pensiilor. Ghid practic - trateaza intr-o maniera completa
si 100% profesionista absolut toate aspectele pensionarii!

Afla:

- ce tipuri de pensie exista
- care sunt modalitatile si conditiile de pensionare
- ce acte trebuie sa contina dosarul de pensionare
- cum se calculeaza cuantumul pensiei
- cum inceteaza contractul individual de munca
- posibilitati de continuare a raporturilor de munca
- modalitati de cumulare a pensiei cu alte venituri etc.


...Vezi AICI detaliile complete <<

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
covid-19coronavirusmunca de acasatelemunca

Data aparitiei: 10 Martie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Institutiile publice si private iau in calcul ca angajatii sa lucreze de acasa Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]