"Care sunt masurile recomandate si necesare de urmat impotriva COVID-19 dupa incetarea starii de alerta?"

Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz

Ghidul HR-istului

Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
- Utilizarea mastii de protectie, ca si echipament individual de protectie, rezultata in urma reevaluarii riscurilor profesionale cu ocazia sedintelor de lucru, a cursurilor si worhshopurilor care se desfasoara in spatii inchise, unde participa mai multi salariati;
- Mentinerea distantarii si paravanelor dintre birouri;
- dezinfectarea balustradele, manerele usilor si ferestrelor din unitate, precum si alte zone intens folosite (minimum o data pe saptamana si de cate ori este necesar);
- aerisirea birourilor minimum o data de zi;
- stabilirea unui program de verificare medicala mai frecventa, de catre medicii de medicina muncii, in special, a salariatilor care au fost contaminati Covid-19;
- mentinerea triajului epidemiologic;
- telemunca poate fi mentinuta, cu acordul salariatului, acolo unde este posibil, intrucat exista in continuare cadrul legislative (Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca)