"Care sunt masurile recomandate si necesare de urmat impotriva COVID-19 dupa incetarea starii de alerta?"
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
- Utilizarea mastii de protectie, ca si echipament individual de protectie, rezultata in urma reevaluarii riscurilor profesionale cu ocazia sedintelor de lucru, a cursurilor si worhshopurilor care se desfasoara in spatii inchise, unde participa mai multi salariati;
- Mentinerea distantarii si paravanelor dintre birouri;
- dezinfectarea balustradele, manerele usilor si ferestrelor din unitate, precum si alte zone intens folosite (minimum o data pe saptamana si de cate ori este necesar);
- aerisirea birourilor minimum o data de zi;
- stabilirea unui program de verificare medicala mai frecventa, de catre medicii de medicina muncii, in special, a salariatilor care au fost contaminati Covid-19;
- mentinerea triajului epidemiologic;
- telemunca poate fi mentinuta, cu acordul salariatului, acolo unde este posibil, intrucat exista in continuare cadrul legislative (Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca)