Domeniul resurselor umane reprezinta unul catre care ne simtitm din ce in ce mai puternic atrasi, ca profesionisti de top. Despre management HR am putea vorbi ore intregi si, in acelasi timp, si despre greselile care apar in mod inerent in aceasta profesie. Una dintre cele mai grave greseli este cea de a neglija factorii externi care pot afecta activitatea firmei pe care o reprezentam.
Iata cateva informatii esentiale cu privire la acest subiect de interes clar pentru specialistii HR:
Consecinte
- Te vei confrunta cu situatii neasteptate, care perturba sau chiar pun in pericol activitatile firmei.
- Vei fi surprins de reactia partenerilor de afaceri si de conditiile impuse de acestia.
- Vei fi pus tot timpul in situatia de a reactiona, si nu de a provoca actiuni.
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Ghidul HR-istului
- Vei introduce in firma stilul de munca in salturi, dependent de urgentele de ultima ora. Pe termen lung, un astfel de ritm de lucru va declansa nemultumirea angajatilor, chiar daca acestia reusesc sa-si indeplineasca sarcinile si in astfel de conditii de stres.
- Vei fi
- Vei fi mereu cu un pas in urma concurentei.
Solutii
Actualizeaza permanent lista concurentilor firmei tale si performantele pe care le inregistreaza acestia.
· Fii la curent cu toate modificarile legislative, chiar daca volumul de informatii este mare si schimbarile sunt foarte rapide.
· Informeaza-te asupra modificarilor intervenite in programul sau serviciile bancilor cu care lucrezi.
· Construieste-ti intotdeauna cel putin o strategie de rezerva, aplicabila in situatii neprevazute.
· Identifica situatiile de criza care pot aparea si informeaza-ti angajatii asupra naturii acestora si a modului cum pot fi depasite.
· Ia in considerare si analizeaza toate elementele semnalate de angajati care ar putea identifica aparitia unui element extern perturbator.
Divizia de Resurse Umane Renrop&Straton