Fisa postului manager restaurant/sef de sala restaurant

Isabela Alexe
Isabela Alexe
20 Noiembrie 2023
20 Noiembrie 2023
Isabela Alexe
Isabela Alexe
Fisa postului manager restaurantfisa de post manager restaurantfisa postului sef de sala
Fisa postului manager restaurant/sef de sala restaurant
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Va informam ca titularul postului are rolul de a asigura functionarea optima a restaurantului in timpul programului sau de lucru.
 

Fisa de post manager restaurant/sef de sala restaurant  

 
  I. Identificarea postului
 
    1. Numele si prenumele titularului: ............
 
Iata de ce va oferim 17 modele de fise ale postului gata redactate special pentru sectorul Horeca! Cele 17 modele acopera cu profesionalism toate punctele pe care trebuie sa le contina acest document, detalii AICI >>> 
 
2.   Denumirea postului: Sef de sala restaurant
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 343401
 
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Restaurant
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
    5.  Nivelul postului: Conducere
 
    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza directorului firmei
 
Are relatii functionale cu sefii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic si aprovizionare din centrala, servicii
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 

Fisa de post sef de sala restaurant

 
    II. Descrierea postului
 
    1. Scopul general al postului
 
Titularul postului are rolul de a asigura functionarea optima a restaurantului in timpul programului sau de lucru.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
    2. Competente personale:
 
    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
    • sa nu aiba antecedente penale
    • sa fie apt din punct de vedere medical
 
Iata de ce va oferim 17 modele de fise ale postului gata redactate special pentru sectorul Horeca! Cele 17 modele acopera cu profesionalism toate punctele pe care trebuie sa le contina acest document, detalii AICI >>> 
 
    3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
 
Atributii
 
    • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhic
    • sa coordoneze intreaga activitate a restaurantului
    • sa dispuna asezarea meselor conform designului stabilit
    • sa optimizeze permanent serviciile oferite, astfel incat sa fie  respectate standardele calitative asumate;
    • sa supravegheze sala din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
    • sa supravegheze si sa coordoneze activitatea ospatarilor, barmanilor si picolilor, asigurandu-se ca serviciul prestat de acestia este la nivelul standardelor de calitate;
    • sa asigure intampinarea si intretinerea clientilor, rezolvarea cererilor si plangerilor acestora intr-o maniera respectuoasa
    • sa asigure asistarea ospatarilor la luarea comenzii, prezentarea produselor si realizarea notelor de plata
    • sa mentina relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
    • sa solutioneze eficient toate solicitarile si/sau reclamatiile clientilor
    • sa planifice si sa organizeze activitatea restaurantului astfel incat sa fie posibile atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti
    • sa raspunda pentru calitatea serviciilor oferite in restaurant
    • sa raspunda pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine
    • sa raspunda de solutionarea prompta a solicitarilor si/sau reclamatiilor clientilor
    • sa asigure  monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat;
    • sa asigure supravegherea activitatii de aprovizionare cu produse alimentare si nealimentare si a bauturilor alcoolice si non-alcoolice
    • sa asigure  managementul resurselor umane existente;
    • sa coordoneze organizarea evenimentelor speciale si festive;
    • sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor clientilor
    • sa  stabileasca relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
    • sa raspunda pentru administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta a clubului, evidenta si administrarea personalului aflat in subordine
    • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
    • sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
    • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
    • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
    • sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
    • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
    • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
    • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
    • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
    • sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
    • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept...
 
 
 

NOUTATI din Legislatie muncii

Diurna LEGALA. Ce s-a modificat in 2024?


Atentie, au intrat in vigoare 3 acte normative noi! Modificarile sunt majore!

Descoperiti care sunt cele mai frecvente greseli care apar la acordarea diurnei!

Eplicatii detaliate din lucrarea: Totul despre Diurna. Legislatia actualizata la zi. Cazuri practice explicate.

Vedeti AICI Cazuri practice explicate >>

ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului manager restaurant/sef de sala restaurant

Mai multe articole despre fisa de post manager restaurant

 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]