Avem 6 sfaturi eficiente care te vor ajuta sa devii un manager iubit de angajati. In mod clar, in acest moment deja marea se desparte in doua: managerii care accepta ca eficienta unei echipe devine concreta cand ei sunt acceptati si managerii care considera ca nu ai nevoie de angajati care sa te placa pentru a scoate rezultate exceptionale pentru afacerea pe care o reprezinti.
Vesti proaste pentru cea de-a doua categorie de manageri, cei care cred ca viata merge inainte si cand ai o echipa de angajati care nu te plac dar te respecta din teama sau din obisnuinta. Studii numeroase arata ca echipele eficiente sunt cele conduse de manageri iubiti, in care oamenii au incredere, pe care angajatii ii admira si respecta din inima, cu sinceritate.
In mod clar, sa devii un manager iubit de angajati este deosebit de dificil. Imposibil de-a dreptul devine pentru cei care cauta prea des scurtaturi pentru rezultatele exceptionale. Pentru acestia avem 6 sfaturi eficiente:
1. Succesul unei echipe este un plan de cursa lunga. Nu vine peste noapte si uneori chiar nu poti sa fortezi lucrurile si ritmul de mers al treburilor in departament.
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
De ce? Simplu! Pentru ca acolo unde este viteza, adesea nu mai este calitate in rezultatele obtinute. Si unde plusezi prea mult pe cantitate, sigur nu mai ramane calitate.
2. Managerii alaturi de care vrem sa lucram pana iesim la pensie sunt cei in care avem incredere. Atunci cand nu mai exista incredere, nu mai exista nici simpatie si nici dorinta de a urma leaderul.
3. Angajatii isi iubesc managerii care le cer sfatul, il accepta si chiar il cantaresc cu atentie. Sunt si manageri care nu ne vor cere parerea, manageri care ne-o vor cere dar nu vor tine cont de ea si manageri care ne-o cer doar de dragul de a o face.
4. Iubim managerii care devin putin mai mult decat sefi directi. Un sfat care sa te ajute in educarea copilului tau, o vorba buna atunci cand treci printr-o perioada dificila, o incurajare cand ai copilul bolnav... sunt exemple marunte de gesturi pe care multi manageri le fac si au doar de castigat daca le fac din inima.
5. Iubim managerii care au puterea sa accepte ca au gresit. Greseli comitem toti dar nu toti suntem gata sa le acceptam, sa ni le asumam. Nimic mai grotesc decat o scena in care refuzi sa iti asumi o greseala.
6. Iubim managerii care ne iubesc, care ne pretuiesc. La final, aici se rezuma totul, la aceste cateva cuvinte colectate in cea mai importanta regula care guverneaza relatiile de la locul de munca. Studii numeroase arata ca suntem atrasi din punct de vedere profesional de cei care ne plac, de cei care ne valoreaza, de cei care ne protejeaza, de cei care ne pretuiesc abilitatile si competentele.
Aici apare magia de care orice afacere are nevoie. Unii ii spun putere de retentie de personal iar altii ii spun employee engagement.
Sa aveti succes in managementul resurselor umane!