Dosarul de cercetare a unui eveniment trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
• Filele dosarului trebuie sa fie numerotate, semnate de inspectorul care a efectuat cercetarea sau de membrii comisiei de cercetare, numita de angajator, si stampilate cu stampila inspectoratului sau a angajatorului.
• Numarul total de file continut de dosarul de cercetare si numarul de file pentru fiecare document anexat la dosar trebuie sa fie mentionate in opis.
• Fiecare document, cu exceptia procesului-verbal de cercetare, trebuie sa fie identificat in dosarul de cercetare ca anexa.
• Paginile si spatiile albe trebuie sa fie barate.
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Codul muncii si Legea Dialogului Social
• Schitele referitoare la eveniment, anexate la dosar, trebuie sa fie insotite de explicatii.
• Fotografiile referitoare la eveniment trebuie sa fie clare si insotite de explicatii.
• Formularul pentru declaratie trebuie sa fie conform modelului prevazut in anexa nr. 14 la HG nr. 1425 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
• Declaratiile aflate la dosar trebuie sa fie insotite de forma tehnoredactata, pentru a se evita eventualele confuzii cauzate de scrisul ilizibil, certificate ca fiind conforme cu originalul si semnate de catre inspectorul care a efectuat cercetarea sau de catre unul dintre membrii comisiei de cercetare.
Cititi mai mult pe aceasta tema: SSM: Ce trebuie sa contina si cum trebuie intocmit dosarul de cercetare a unui eveniment