Reinnoirea certificatului de abilitare se face atunci cand in cadrul SEPP apar urmatoarele situatii:
a) se schimba forma juridica de organizare a SEPP abilitat, potrivit Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) se schimba numele SEPP abilitat;
c) se schimba sediul social al SEPP abilitat;
d) se schimba conducatorul SEPP abilitat.
Pentru reinnoirea certificatului de abilitare, in maximum 10 zile lucratoare de la modificarea uneia sau mai multora din conditiile initiale, solicitantul trebuie sa depuna urmatoarele documente la secretariatul Comisiei de abilitare si avizare:
a) cerere de reinnoire, care sa contina lista modificarilor survenite;
b) documentele care atesta modificarile survenite.
INFO
Modelul pentru cererea de reinnoire a certificatului de abilitare se regaseste in Anexa nr. 8A la Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006.
ATENTIE
In situatia in care serviciile externe de protectie si prevenire nu mai indeplinesc conditiile de abilitare, nu au comunicat modificarile aparute si nu au solicitat reinnoirea certificatului de abilitare in termenul prevazut de lege, inceteaza valabilitatea certificatului de abilitare.