Reinnoirea certificatului de abilitare se face in cazul in care apar una sau mai multe modificari ale conditiilor in baza carora a fost emis, respectiv:
• schimbarea formei juridice de organizare a serviciului extern de prevenire si protectie abilitat;
• schimbarea denumirii/numelui serviciului extern de prevenire si protectie abilitat;
• schimbarea sediului social;
• schimbarea conducatorului serviciului extern de prevenire si protectie abilitat.
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Pentru reinnoirea certificatului de abilitare, in maximum 10 zile lucratoare de la modificarea uneia sau mai multor conditii initiale, solicitantul va depune urmatoarele documente la secretariatul Comisiei de abilitare si avizare:
• cerere de reinnoire, care va contine lista modificarilor survenite;
• documentele care atesta modificarile survenite.
INFO
Modelul cererii de reinnoire a certificatului de abilitare pentru servicii externe se regaseste in anexa nr. 8A la HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Serviciile externe de prevenire si protectie abilitate pot informa Comisia de abilitare si avizare cu privire la modificarile survenite in conditiile initiale, inclusiv prin intermediul punctului de contact unic electronic (PCU electronic).
Dupa analizarea modificarilor, Comisia de abilitare si avizare emite noul certificat de abilitare. in situatia in care serviciul extern de prevenire si protectie nu mai indeplineste conditiile de abilitare prevazute de lege, Comisia de abilitare si avizare retrage certificatul de abilitare in cauza.