Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Cand este nevoie de serviciu intern de prevenire si protectie?

serviciu intern de prevenire si protectieservicii interne de protectia muncii


De la caz la caz, vom avea nevoie de servicii de prevenire si protectie interne sau externe. Serviciile interne sunt organizate de noi iar cele externe sunt organizate sub autoritatea unui angajator specializat.

Serviciile de prevenire si protectie externe se realizeaza in baza unui contract comercial.

Iata si cele doua situatii in care avem nevoie de serviciu intern de prevenire si protectie, conform InfoInstitutii.ro:

 
I. Organizarea serviciului intern de prevenire si protectie poate fi necesara, dar nu si obligatorie atunci cand:
 
Intreprinderea pe care o conduceti are pana la 9 lucratori inclusiv si nu sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

a) in cadrul intreprinderii nu se desfasoara activitati industriale;
b) dvs., in calitate de angajator, va desfasurati activitatea profesionala in mod efectiv si cu regularitate in intreprindere;
c) ati urmat cel putin un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cu o durata minima de 40 de ore, fapt care se atesta printr-un document de absolvire a programului de pregatire.
 
Continutul programelor de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca pentru angajatori este urmatorul:
 
• cadrul legislativ general referitor la securitatea si sanatatea in munca;
• concepte de baza referitoare la securitatea si sanatatea in munca;
• notiuni despre riscuri generale si prevenirea lor;
• notiuni despre riscuri specifice si prevenirea lor in sectorul corespunzator activitatii intreprinderii si/sau unitatii;
• acordarea primului ajutor;
 
II. Organizarea serviciului intern de prevenire si protectie este si necesara si obligatorie atunci cand:
 
- Intreprinderea pe care o conduceti are intre 50 si 249 de lucratori inclusiv si in cadrul ei se desfasoara activitati industriale;
- Intreprinderea pe care o conduceti are peste 250 de lucratori.


sursa: InfoInstitutii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
serviciu intern de prevenire si protectieservicii interne de protectia muncii

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 25 Aprilie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Cand este nevoie de serviciu intern de prevenire si protectie? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Incetare CIM In Perioada De Proba Cu Cerere De Demise Facuta De AngajatIntrebare: Buna ziua, Avem un angajat care in perioada de proba a adresat in 16.04.2019 o solicitare in care a scris "... va aduc la cunostinta ca doresc incetarea contractului meu de munca incepand cu data de 19.04.2019, prin demisie". In acest caz in baza carui articol inceteaza CIM: art 31 alin 3 sau art. 81 alin 7? Multumesc!
 

Raspuns: Buna ziua,<br />Pai il informati ca trebuie sa respecte preavizul care se acorda in cazul dem... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]