• cerere de abilitare pentru servicii externe de prevenire si protectie;
INFO
Modelul cererii de abilitare pentru servicii externe de prevenire si protectie se regase?te in anexa nr. 8 la HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
• opisul documentelor din dosar;
• copie de pe certificatul de inregistrare la registrul comertului, care sa contina codul CAEN corespunzator activitatii pentru care se abiliteaza, si, dupa caz, copie de pe actul constitutiv;
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
• lista cu personalul care va desfasura activitati in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
• copii ale documentelor care atesta pregatirea profesionala si nivelul de pregatire pentru personalul care va desfasura activitati in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
INFO
Serviciul extern de prevenire si protectie trebuie sa fie format din lucratori care indeplinesc cel putin cerintele minime corespunzatoare nivelului mediu de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca si, dupa caz, alti lucratori.
Conducatorul serviciului extern de prevenire si protectie trebuie sa indeplineasca cerintele minime corespunzatoare nivelului superior de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
• curriculum vitae pentru personalul care va desfasura activitatile de prevenire si protectie;
• copii ale documentelor care atesta vechimea de cel putin 5 ani in domeniul securitatii si sanatatii in munca, pentru conducatorul serviciului extern de prevenire si protectie;
• memoriu de prezentare, din care sa rezulte mijloacele materiale si resursele umane de care dispune; acesta trebuie sa contina, cel putin, informatii cu privire la:
- sediul social;
- baza tehnico-materiala;
- activitatile de prevenire si protectie pe care intentioneaza sa le desfasoare serviciul extern.
• copii ale deciziei de numire si contractului individual de munca, pe perioada nedeterminata, pentru conducatorul serviciului extern de prevenire si protectie;
• copii ale contractelor individuale de munca ale personalului de executie din serviciul extern de prevenire si protectie;
• declaratii ale personalului serviciului extern de prevenire si protectie privind pastrarea confidentialitatii, in timpul si dupa incetarea desfasurarii activitatilor de prevenire si protectie, asupra informatiilor la care are acces.
Solicitantul va transmite dosarul prin posta, cu confirmare de primire, Comisiei de abilitare si avizare din cadrul inspectoratului teritorial de munca de care apartine, cu cel putin 10 zile inainte de data intrunirii acesteia.
Comisia de abilitare si avizare are obligatia de a se intruni cel putin o data pe trimestru, in functie de numarul de dosare primate. Data intrunirii va fi afisata la sediul sau, pe pagina proprie de internet sau in presa locala, cu cel putin 15 zile inainte de intrunire.
Comisia de abilitare si avizare va analiza dosarele solicitantilor si va elibera certificatele de abilitare celor care indeplinesc conditiile prevazute lege pentru serviciile externe de prevenire si protectie.
in termen de 10 zile de la data intrunirii Comisiei de abilitare si avizare, solicitantii care au fost abilitati vor primi prin posta, cu confirmare de primire, certificatele de abilitare emise.
INFO
Modelul certificatului de abilitare pentru servicii externe de prevenire si protectie se regaseste in anexa nr. 9 la HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarele care nu contin toate documentele vor fi restituite solicitantilor prin posta, impreuna cu motivarea deciziei de a nu acorda certificatul de abilitare.
Solicitantii carora nu li s-a acordat abilitarea au dreptul, in termen de 30 de zile de la data primirii instiintarii, sa faca contestatie la Comisia de contestatii constituita in cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale.