Vreti sa infiintati un serviciu extern de prevenire si protectie (SEP)? Aflati care este noua procedura de abilitare ( partea II )

prevenireprotectieseviciu externuniunea europeana
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Intocmirea dosarului pentru abilitare

Pentru a solicita abilitarea unui serviciu care sa poata organiza activitatile de prevenire si protectie prevazute de lege, va trebui sa intocmiti mai intai un dosar care sa cuprinda urmatoarele documente:

a) cerere de abilitare pentru servicii externe de prevenire si protectie,

b) opisul documentelor din dosar;

c) copie de pe certificatul de inregistrare la registrul comertului, care sa contina codul CAEN corespunzator activitatii pentru care se abiliteaza, si, dupa caz, copie de pe actul constitutiv;

d) lista cu personalul care va desfasura activitati in domeniul SSM;

e) copii ale documentelor care atesta pregatirea profesionala si nivelul de pregatire a personalului care va desfasura activitati in domeniul SSM;

INFO

Nu vor contine copii care sa ateste pregatirea profesionala, dosarele depuse de solicitantii care au lucrat cel putin 5 ani in compartimentele cu atributii in domeniul SSM din urmatoarele institutii:

- Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale,

- Inspectia Muncii,

- inspectoratele teritoriale de munca,

- Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale,

- caselor teritoriale de pensii, si care, la data depunerii dosarului in vederea abilitarii, nu mai sunt in activitate in aceste institutii.

f) CV pentru personalul care va desfasura activitatile de prevenire si protectie;

g) copii ale documentelor care atesta vechimea de cel putin 5 ani in domeniul SSM, pentru conducatorul SEPP;

h) memoriu de prezentare, din care sa rezulte mijloacele materiale si resursele umane de care dispun;

INFO

Memoriul de prezentare trebuie sa contina, cel putin, informatii cu privire la:

a) sediul social;

b) baza tehnico-materiala;

c) activitatile de prevenire si protectie pe care solicitantul intentioneaza sa le desfasoare.

i) copii ale deciziei de numire si contractului individual de munca, pe perioada nedeterminata, pentru conducatorul serviciului extern de prevenire si protectie;

j) copii ale contractelor individuale de munca ale personalului de executie din SEPP;

k) declaratii ale personalului SEPP privind pastrarea confidentialitatii, in timpul si dupa incetarea desfasurarii activitatilor de prevenire si protectie, asupra informatiilor la care are acces.

Solicitantul trebuie sa transmita dosarul intocmit in vederea abilitarii, prin posta, cu confirmare de primire, cu cel putin 1100 zziillee inainte de data intrunirii Comisiei de abilitare si avizare.

Comisia de abilitare si avizare va transmite titularilor certificatele de abilitare emise, prin posta, cu confirmare de primire, in termen de 10 zile de la data intrunirii.

Comisia de abilitare si avizare se intruneste cel putin o data pe trimestru, in functie de numarul de dosare primate.

Data intrunirii este afisata la sediul sau, pe pagina proprie de internet sau in presa locala, cu cel putin 15 zile inainte.

In cazul in care serviciul extern de prevenire si protectie nu depune doua rapoarte semestriale consecutive, in termen, la Inspectoratul teritorial de munca, Comisia de abilitare si avizare ii va retrage certificatul de abilitare.

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
prevenireprotectieseviciu externuniunea europeana

Data aparitiei: 12 Aprilie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Vreti sa infiintati un serviciu extern de prevenire si protectie (SEP)? Aflati care este noua procedura de abilitare ( partea II ) Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru FizioterapeutIntrebare: As avea si eu nevoie de o fisa de post pentru functia de fizioterapeut, cod COR 226402.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Posibilitatea de detasare transnationala a cetatenilor ucraineniIntrebare: O societate din Romania are angajat un cetatean ucrainean. Acest cetatean ucrainean a obtinut in Romania permisul de sedere pentru beneficiarii protectiei temporare. Societatea doreste acum sa il detaseze in Spania. Avand in vedere cele mentionate mai sus, va rugam sa ne comunicati daca societatea din Romania il poate detasa la o societate din Spania?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]