Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Depunerea declaratiei pentru sediile secundare. Cum procedam pentru o microintreprindere cu 4 salariati?

Formulare si Adeverintepunct de lucruformularul 112Revisalsediul social


Vom analiza mai jos cazul unei microintreprinderi infiintate in august 2013, cu cel mult 4 salariati si care infiinteaza un punct de lucru la locul efectiv de desfasurare al activitatii (diferit de sediul social al acesteia).

Vom vedea astfel daca este suficienta depunerea declaratiei pentru sediile secundare in termen de 30 de zile la sediul organului fiscal unde se afla domiciliul fiscal al contribuabilului (sediul social), impreuna cu declaratia 010 (vectorul fiscal), pentru luarea in evidenta de catre organul fiscal al salariatilor.

Solutia consultantului:

Potrivit art. 74 din Codul de procedura fiscala, contribuabilii au obligatia de a declara organului fiscal competent din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in termen de 30 de zile, infiintarea de sedii secundare. In acest sens, prin sediu secundar se intelege un loc prin care se desfasoara integral sau partial activitatea contribuabilului, cum ar fi: birou, magazin, atelier, depozit si altele asemenea.

Normele metodologice date in aplicarea acestui articol stabilesc ca declararea sediilor secundare se face prin completarea datelor corespunzatoare din declaratia privind sediile secundare. Declaratia se depune la organul fiscal competent care va inregistra informatiile respective in registrul contribuabililor fara a atribui cod de identificare propriu sediilor secundare astfel declarate.

Contribuabilii care, potrivit legii, au obligatii de plata la sedii secundare vor inregistra sediile secundare la organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea, prin completarea si depunerea declaratiei de inregistrare fiscala. Declaratia va fi insotita de o copie de pe certificatul de inregistrare fiscala a contribuabilului de care apartine sediul secundar si de pe dovada detinerii cu titlu legal a spatiului.

Persoanele juridice platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor care, in anul anterior, au avut un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv depun formularul 112 trimestrial. Depunerea trimestriala a declaratiei consta in completarea si depunerea a cate unei declaratii pentru fiecare luna din trimestru.

Aceste persoane pot opta pentru depunerea declaratiei lunar, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei pentru care se datoreaza contributiile, daca depun declaratia privind optiunea pana la data de 31 ianuarie inclusiv.

In registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal)se inregitreaza adresa de la sediul social.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Formulare si Adeverintepunct de lucruformularul 112Revisalsediul social

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 26 August 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Depunerea declaratiei pentru sediile secundare. Cum procedam pentru o microintreprindere cu 4 salariati? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
CIM Pe Durata Determinata Sau NedeterminataIntrebare: In invatamant, o persoana care indeplineste conditiile de pensionare ii inceteaza la acea data vechiul CIM si daca mai doreste sa predea cativa ani i se intocmeste un alt Contract Individual de Munca ca sa-si poata prelungi activitatea in acea unitate. Acest nou CIM se incheie pe durata determinata sau nedeterminata?
 

Raspuns: Doamna Georgeta GANEA,<br />Este obligatoriu ca Angajatorul sa-mi inceteze vechiul CIM atunci ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]