SSM: Strategii eficiente de prevenire a stresului in organizatia dvs.!

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
17 Noiembrie 2014
17 Noiembrie 2014
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
stres la locul de muncastresssmriscuri profesionalestres la munca
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Stresul ramane unul dintre subiectele tabu pentru enorm de multi angajatori. Si principalul motiv este cel referitor la faptul ca multi cred ca stresul este problema personala a angajatului.

In mod concret, stresul angajatului reprezinta responsabilitatea angajatorului atat timp cat starea este generata de factori din interiorul organizatiei.

Iata cateva strategii eficiente in prevenirea stresului in organizatii:


􀀁 Angajati personal nou atunci cand este necesar acest lucru.

􀀁 Asigurati formarea profesionala a angajatilor.

􀀁 Asigurati dotarea tehnica corespunzatoare.

􀀁 Creati posibilitati de promovare pentru angajatii unitatii.

􀀁 Clarificati sarcinile si rolurile fiecarui angajat.

􀀁 Introduceti munca in part/time.

􀀁 Organizati intalniri de informare, in care sa se prezinte noutatile si sa se clarifice aspecte ale colaborarii intre departamente.

􀀁 Solicitati personalului de conducere sa adopte o atitudine politicoasa fata de toti angajatii companiei.

􀀁 Rezolvati pe loc sau cat mai rapid conflictele si problemele aparute.

􀀁 Respectati programul de lucru de 8 ore, precum si perioadele saptamanale de odihna.

􀀁 Examinati conditiile de lucru si gasiti solutii ergonomice.

􀀁 Recomandati-le angajatilor sa practice tehnici de relaxare, eventual chiar organizate la locul de munca.

􀀁 Asigurati supravegherea medicala a angajatilor si analizati riscurile de la locurile de munca.

􀀁 Asigurati integrarea coerenta in procesul muncii a personalului care traverseaza o perioada de stres sau epuizare.

􀀁 Organizati in organizatie cursuri prin care angajatii sa invete sa previna si sa gestioneze stresul si atacurile la sanatate.


Sursa: Ghid Complet pentru Managerul HR

NOUTATI din Legislatia muncii

Pregatiti-va sa radeti cu lacrimi!


Savurati cele 12 caricaturi absolut dementiale
prezentate in Calendarul Vesel al Managerului HR 2025!


Vedeti AICI Caricaturile >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]