In randurile urmatoare va prezentam un material cat mai amplu, care va ofera toate tehnicile necesare pentru a va motiva angajatii in mod eficient:
Nu neglijam faptul ca performanta angajatilor depinde de:
- mediul de munca (conditii bune sau slabe de munca);
- abilitatile personalului (talent, calificare, experienta);
- motivatia lui pentru a realiza un anumit lucru (pentru a avea o anumita performanta).
De multe ori, interesele si nevoile personalului nu coincid cu cele ale managerului. De exemplu, in timp ce managerul isi doreste ca angajatii lui sa aiba performanta in munca, unii angajati vin la serviciu in primul rand pentru a se reuni cu grupul de munca, pe care il considera grup de prieteni. Ei pot fi foarte multumiti de serviciul lor, dar foarte neperformanti in acelasi timp. Important este ca managerul sa gaseasca acele cai de motivare a personalului prin care sa le induca dorinta de a munci eficient pentru organizatie.
Recompensarea
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Angajatii vor lucra mai mult si mai bine daca sunt (se simt) rasplatiti pentru ceea ce fac. Daca recompensarea este adecvata, personalul va continua sa aiba rezultate bune sau chiar foarte bune.
Merita sa faceti eforturi pentru a avea in subordine angajati motivati. Ei asigura:
calitate sporita a produselor si serviciilor oferite;
- efort mai mare de a indeplini noi obiective de performanta
- atitudine pozitiva fata de organizatie;
- respectarea mai atenta a termenelor-limita;
- fluctuatie redusa de personal;- rate mici ale absenteismului;
- creativitate si asumarea responsabilitatilor.
- remuneratia cu toate formele sale;
- posibilitatea de a invata sau de a stapani bine o activitate;
- promovarile sau evolutia profesionala;
- conditiile de munca;
- recunoasterea rezultatelor;
- avantajele sociale;
- renumele si importanta firmei;
- distanta dintre locuinta si locul de munca;
- relatiile interpersonale si lucrul in echipa;
- stilul de management.