Readucand in discutie o nota asupra REVISAL, Inspectia Muncii a informat in aceasta perioada angajatorii cu privire la implementarea sistemului de completare si transmitere a registrului general de evidenta a salariatilor prin incheierea de contracte prestari servicii cu prestatori inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca
Asa cum este prevazut si in art.2 alin.6 din H.G.500/201 1 privind registrul general de evidenta a salariatilor, angajatorii pot contracta serviciul de completare si transmitere a registrului prin incheierea de contracte de prestari servicii cu prestatori inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca, care isi desfasoara activitatea in conditiile prevederilor legale in vigoare.
In schimb, trebuie mentionat faptul ca, potrivit reglementarilor aferente art.2 alin 8 din H.G.500/2011, angajatorii au obligatia informarii, in scris, despre incheierea contractului de prestari servicii.
De asemenea, conform pet. 11 din Anexa la Ordinul nr. 1918 din 25 iulie 2011, aceasta notificare consta intr-o adresa intocmita de angajator. Potrivit documentului oficial, aceasta informare va include: denumirea prestatorului de servicii; certificatul de inregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comertului, precum si data de la care s-a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului.
In ceea ce priveste procesul de informare a inspectoratului teritorial de munca, acesta se va efectua in cel mult 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului de prestari servicii. In situatia in care contractul de prestari servicii inceteaza sau este reziliat, angajatorul prezinta obligatia de a comunica faptul catre inspectoratul teritorial de munca cel mai tarziu la data incetarii sau rezilierii.
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
40 Modele de Regulament Intern