Incheierea unui contract pentru servicii SSM. Ce clauze se vor adauga? Care sunt OBLIGATIILE prestatorului?

contract servicii ssmobligatii prestator servicii ssmsecuritatea si sanatatea in munca
Incheierea unui contract pentru servicii SSM. Ce clauze se vor adauga? Care sunt OBLIGATIILE prestatorului?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
"Intentionam sa incheiem un contract de prestari servicii cu o societate comerciala sau PFA in domeniul securitatii si sanatatii muncii. Va rugam sa ne sprijiniti la definirea OBIECTULUI CONTRACTULUI precum si cu enumerarea OBLIGATIILOR PRESTATORULUI".
 
 
 
Pentru Obiectul contractului, propunem urmatoarea formulare:
 
Realizarea de catre Prestator pentru Beneficiar a serviciilor de prevenire si protectie in domeniul securitate si sanatate in munca (SSM) in vederea apararii vietii, integritatii corporale si sanatatii angajatilor Beneficiarului si in vederea prevenirii accidentelor de munca si imbolnavirii profesionale, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
 
Pentru obligatiile Prestatorului in domeniul SSM, propunem cateva elemente care pot fi avute in vedere, in functie de specificul activitatii:
 
- identificarea/analiza si evaluarea riscurilor SSM pentru fiecare componenta a sistemului de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediu de munca pe locuri de munca/posturi de lucru;
- elaborarea si actualizarea planului de avertizare, a planului de prevenire si protectie bazat pe evaluarea factorilor de risc;
- realizarea/actualizarea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent;
- intocmirea/actualizarea fiselor individuale privind securitatea si sanatatea in munca;
- instruirea, testarea si perfectionarea profesionala a salariatilor;
- identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru si intocmirea necesarului de dotare a personalului cu echipament individual de protectie conform prevederilor HG nr. 1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;
- stabilirea/actualizarea atributiilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor, corespunzator posturilor de lucru, in vederea aprobarii acestora de conducerea Beneficiarului si introducerea in fisele posturilor;
- elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de SSM, adaptate la specificul activitatii Beneficiarului;
- realizarea evidentei ocupatiilor/profesiilor/posturilor pentru care este necesara autorizarea exercitarii activitatii;
- realizarea evidentei posturilor care necesita exemen medical suplimentar;
- informarea Beneficiarului asupra deficientelor constatate;
- intocmirea/actualizarea deciziilor interne in domeniul SSM in vederea aprobarii acestora de Beneficiar;
- stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si/su sanatate conform HG nr. 971/2006;
- asigurarea constituirii Comitetului de securitate si sanatate in munca (CSSM), conducerea si coordonarea activitatii acestuia;
- intocmirea si depunerea la inspectoratul teritorial de munca a declaratiilor anuale privind starea securitatii muncii din unitate;
- intocmirea registrelor de evidenta SSM in conformitate cu legislatia in vigoare;
- executarea unor actiuni cu caracter urgent si obligatoriu in cazul producerii unor accidente de munca sau avarii tehnice;
- participarea la cercetarea evenimentelor;
- intocmirea documentatiei in cazul unui accident de munca.

Un raspuns valabil la data de 25.11.2021, oferit de specialistii de la PortalInstitutiiPublice >>>

 

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contract servicii ssmobligatii prestator servicii ssmsecuritatea si sanatatea in munca

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 21 Decembrie 2021
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Incheierea unui contract pentru servicii SSM. Ce clauze se vor adauga? Care sunt OBLIGATIILE prestatorului? Nota: 4.2 din 5 - 5 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Primirea la munca a strainilor. Obligativitatea avizului de angajareIntrebare: In ultima vreme au inceput sa ne plece din cadrul companiei multi angajati din tari non UE, care fie fug si nu mai reusim sa dam de ei, fie pleaca la alt angajator. Ce alta solutie ar exista sa fie angajatii nostri, insa nu cu contract individual de munca, sa nu facem toate demersurile in obtinerea avizului de angajare etc. si ce implicatii ar fi pentru ei, cat si pentru noi ca angajator (relatia cu ITM, IGI, taxe etc).
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Diurna. Activitate prestata pentru diverse lucrari in alta localitateIntrebare: Pot acorda diurna angajatilor care se deplaseaza zilnic in Judetul Ilfov pentru diverse lucrari (proiect de 50 zile) la o distanta de 7 km fata de Bucuresti (sediul social) si ce acte ar trebui sa avem?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ"
DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la documentele solicitate la controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]