Transmiterea on-line se face dupa solicitarea si obtinerea de catre angajator a numelui de utilizator si a parolei, indiferent daca angajatorul presteaza serviciul de completare si transmitere a registrului sau are incheiat un contract de prestari de servicii, si activarea accesului la portalul Inspectiei Muncii http://itmonline.inspectiamuncii.ro.
Obtinerea numelui de utilizator si a parolei se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza prezentarii urmatoarelor documente:
a) solicitare scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
b) imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
c) copie de pe certificatul de inmatriculare;
d) copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.
Incepând cu data intrarii in vigoare a prezentei proceduri, obtinerea numelui de utilizator si a parolei este conditionata de transmiterea la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor, conform noului sistem informatic aferent hotarârii.
Modelul de imputernicire poate fi obtinut de pe pagina de internet a Inspectiei Muncii sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de munca.
Obtinerea numelui de utilizator si a parolei pentru unitatile fara personalitate juridica ale angajatorilor se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala acestea isi desfasoara activitatea, in baza unei imputerniciri semnate si stampilate de reprezentantul legal al unitatii fara personalitate juridica, insotita de o copie a urmatoarelor documente:
a) delegarea de competenta pentru incadrarea personalului prin incheierea de contracte individuale de munca;
b) delegarea de competenta pentru infiintarea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic;
c) certificatul de inmatriculare al angajatorului;
d) certificatul fiscal al unitatii fara personalitate juridica.
Click aici pentru model cerere parola REVISAL! Inspectia Muncii pune la dispozitia angajatorilor o versiune actualizata a aplicatiei Revisal pentru transmiterea registrului de evidenta a salariatilor in format electronic.
Incepand cu data de 01 iunie 2019, transmiterea registrului poate fi efectuata numai pentru fisiere de tip .rvs generate sau validate din versiunile 6.0.5/6.0.6/6.0.7 ale aplicatiei Revisal.
Important! Versiunea 6.0.7 a aplicatiei Revisal, actualizata 2020, poate fi instalata numai daca exista deja pe statia de lucru versiunea 6.0.6 sau nu ati avut nicio alta versiune de Revisal instalata anterior. Pentru instalarea Revisal 6.0.7 nu este necesara dezinstalarea versiunii anterioare a aplicatiei Revisal, 6.0.6. Utilizatorii care au instalata versiunea 5.0.8 a aplicatiei, in mod obligatoriu, isi vor instala mai intai versiunea 6.0.5 a aplicatiei si ulterior, vor efectua trecerea la versiunea 6.0.6, dupa care vor instala versiunea 6.0.7.
Versiunea aplicatiei Revisal 6.0.7 valabila in 2020 cuprinde o serie de elemente noi, potrivit ITM Arad:
– Actualizarea nomenclatorului COR
Actualizarea Clasificarii Ocupatiilor din Romania, in conformitate cu ordinele de de modificare si completare a Clasificarii Ocupatiilor din Romania – nivel de ocupatie emise de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale nr. 936/12.05.2016, 198/14.02.2017, 1786/09.10.2017, 1635/07.05.2018 (in baza HG nr. 92/2018), 1943/25.07.2018 si 635/07.03.2019.
– Actualizarea nomenclatorului SIRUTA
Nomenclatorul SIRUTA a fost actualizat la nivelul versiunii publicate de catre INS, de final an 2018.
– Actualizarea nomenclatorului SPORURI, INDEMNIZATII SI ALTE ADAOSURI UZUALE – PREDEFINITE
Nomenclatorul sporuri, indemnizatii si alte adaosuri uzuale – predefinite a fost modificat (structura nomenclatorului si adaugare de elemente).
– Actualizarea nomenclatorului TEMEIURI SUSPENDARE
Nomenclatorul temeiuri suspendare a fost modificat (adaugare, redenumire si eliminare temeiuri).
– Actualizarea nomenclatorului TEMEIURI INCETARE
Nomenclatorul temeiuri incetare a fost modificat (modificare denumire temei).
– Actualizarea nomenclatorului TIPURI DE CONTRACTE DE MUNCA
Nomenclatorul tipuri de contracte de munca a fost modificat (adaugare tipuri de contracte de munca).
– Actualizarea nomenclatorului SALARIATI APATRIZI
Nomenclatorul salariati apatrizi a fost modificat (modificare tip apatrid).
– Actualizarea nomenclatorului AVIZE DE MUNCA
Nomenclatorul privind avizele de munca inlocuieste nomenclatorul de tipuri autorizatii de munca. Fata de tipurile de autorizatii de munca din versiunile anterioare, care au fost preluate ca tipuri de avize de munca, au fost adaugate unele tipuri noi si altele au fost eliminate.
– TRANSFERUL INDIVIDUAL in cadrul sistemului bugetar in baza Legii nr. 153/2017
Incepand cu versiunea curenta, prin functiunea «Transfer contracte », se pot inregistra atat operatiuni de transfer de intreprindere in baza Legii nr. 67/2006, cat si transferuri individuale in cadrul sistemului bugetar, in baza Legii nr. 153/2017, art. 32.
– DETASAREA TRANSNATIONALA
Incepand cu versiunea curenta, restrictionarea modificarii clauzelor contractelor detasate se elimina. De asemenea, se elimina si limita superioara a perioadei initiale de detasare.
– Inregistrarea unui AL DOILEA CONTRACT CU NORMA INTREAGA pentru un salariat care are deja un contract cu norma intreaga suspendat.
Incepand cu versiunea curenta, pe durata suspendarii unui contract cu norma intreaga, un salariat poate avea un alt contract cu norma intreaga activ.