Recomandarea ca viata profesionala sa nu fie amestecata cu cea personala ar putea fi doar un mit

17 August 2011
17 August 2011
viata profesionalavizite biroufamilieviata personala
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ani de zile angajatorii isi doresc de la salariati ca acestia sa nu amestece viata profesionala cu cea personala. In cazul multor companii, vizitele din partea familiei sau prietenilor la birou sunt interzise, iar convorbirile telefonice sunt si ele destul de sever monitorizate. Este insa aceasta politica una eficienta? In ce masura mai trebuie astazi separata viata profesionala de cea personala? Unde se trage linia care nu ar trebui calcata?

Compania HP GBS (Global Business Services) a organizat recent o zi a portilor deschise in care familiilor angajatilor au putut vizita locul de munca al acestora, au pus intrebari, s-au plimbat prin birouri si au putut afla ce implica o parte din munca efectuata de cei dragi. Cu ocazia acestor vizite, au fost astfel sparte barierele care ii separa adesea pe angajati de viata personala.

Copiii au putut vedea in sfarsit cum arata locul de munca al parintilor, iar parintii au fost mandri de aceasta oportunitate oferita de angajator. Pe termen lung, s-a demonstrat ca astfel de proceduri duc la o crestere a productivitatii. Angajatii se simt mai multumiti de faptul ca pot arata celor dragi ce implica munca pe care o depun si se bucura de aprecierea familiei.

Multe dintre companiile mari incep sa dezvolte in prezent astfel de programe prin care sa implice si familiile angajatilor. Aceste evenimente au loc uneori sub forma unor concursuri sau petreceri tematice adecvate. Atitudinea angajatilor fata de locul de munca se modifica vizibil dupa astfel de sesiuni, iar relatiile de la birou se imbunatatesc.

NOUTATI din Legislatia muncii

Ce obligatii noi a adus pentru dvs. Legea nr. 367/2022?


Pe 25 decembrie 2022 a intrat in vigoare Legea nr. 367/2022, care a abrogat celebra Lege nr. 62/2011 a dialogului social si a adus obligatii noi pentru dvs., cu aplicabilitate imediata. Aceste obligatii, care au schimbat multe lucruri din vechea legislatie, vizeaza aspecte importante ale relatiei cu angajatii, cum ar fi:
  •     incheierea contractele colective de munca si clauzele minime ale acestora
  •     alegerea reprezentantilor salariatilor
  •     conditiile de infiintare a sindicatelor (...mai multe aici >>)

Explicatii pe larg gasiti in lucrarea Ghid practic. Contractul colectiv de munca. Legislatie explicata + modele de formulare!
...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarca GRATUIT
“Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]