7 reguli esentiale pentru profesionistii care au mereu parte de promovari

Maria Nicutar
Maria Nicutar
03 Septembrie 2015
03 Septembrie 2015
Maria Nicutar
Maria Nicutar
management hrresurse umanepromovarepromovarea angajatilorreguli promovaremaria nicutar
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Nu este niciodata o intamplare faptul ca un angajat este promovat, la fel cum se intampla in cazul retrogradarilor. Promovarile vin ca recompense pentru rezultatele obtinute in cadrul unui interval de timp, asa cum retrogradarile trebuie sa transmita un semnal important.


De cele mai multe ori, inca de la interviul de recrutare se stabileste faptul ca o promovare poate avea loc in primele 3-6 luni de la angajare. Evident, nu toti angajatorii se achita de aceasta obligatie, pentru ca discutam despre un lucru conditionat de numerosi factori: targetul atins de salariat, rezultatele obtinute in activitatea sa, erorile comise in timpul activitatii,  posibilitatile de dezvoltare profesionala si nu numai.

Iata 7 reguli esentiale pentru profesionisti care au mereu parte de promovari:


1. Nu se tem sa isi asume riscuri.
Cea mai mare capcana in viata este sa incerci sa nu iti asumi niciun risc si sa eviti orice activitate care poate presupune responsabilitati majore si sarcini care te coplesesc.

Adevarul este ca abia aici incepe progresul profesional sa devina posibil, acolo unde esti dispus sa iesi din zona de confort si sa iti asumi riscuri (masurabile, inteligente, analizate si efectuate in mod constient).


2. Nu se tem sa deserveasca. Sa deservesti nu a fost niciodata sinonim cu a fi umil sau a fi un simplu servitor aflat la dispozitia completa a angajatorului/ a clientului/ a colectivului in cadrul caruia activezi.

Sa deservesti inseamna sa fii dispus sa oferi din cunostintele pe care le detii, sa oferi servicii care schimba viata celorlalti in bine, sa imbunatatesti procese operationale si idei deja puse in aplicare, sa fii dispus sa impartasesti idei noi si sa oferi ajutor de fiecare data cand ai ocazia.

Este complet adevarat faptul ca un angajat se poate imbogati abia atunci cand si-a ajutat superiorul sa se imbogateasca. Cand echipa functioneaza optim, situatia financiara si non-financiara a fiecarui membru al echipei trebuie sa se imbunatateasca.


3. Lucreaza in echipa in mod exceptional. Promovarile sunt mereu oferite celor care trag cu echipa, fac parte din echipa in mod complet, cu toata dedicarea, oferind ajutor colegilor, ajutandu-i sa isi realizeze sarcinile mai bine.


4.  Comunica in mod eficient si au relatii excelente cu superiorii, colegii si subordonati. Ne plac profesionistii care se pricep sa lege relatii frumoase, sa comunice in mod facil, sa pastreze contactele timp indelungat, sa fie oameni cu care ceilalti sa isi doreasca sa colaboreze si sa petreaca timp, sa fie profesionisti apti sa valorifice o baza de networking, sa poarte discutii in mod natural, sa fie oameni cu care poti iesi la o cafea si cu care poti sa iesi in weekend la un picnic impreuna cu familia.

Adevarul este ca promovam oameni si nu cifrele din spatele lor, oricat de atragatoare ar fi acestea pentru companiile noastre. La final de luna, caracterul omului pe care il lasi sef peste echipele tale de profesionisti conteaza mai mult decat nivelul de incasari. Scaderea incasarilor devine o chestiune de timp.


5. Promovam oamenii inteligenti si descurcareti, capabili sa gaseasca solutii pentru situatiile in care se regasesc. Nu conteaza care este situatia, care sunt datele problemei! Unui viitor superior ii vom cere sa faca tot ce se poate cu resursele pe care le are la dispozitie. Cel mai mult ne dorim un om care sa vina cu solutii, care sa se concentreze pe ce se poate face si nu pe probleme, cu mult calm, diplomatie si tact.


6. Promovam oamenii dispusi sa invete si sa ii invete pe cei din jur. Investim cu toata increderea in oamenii care isi continua demersurile de progres profesional, fara oprire, fara sa fie impinsi de la spate. De fiecare data cand acumuleaza informatii noi si utile, ei aduc valoare in cadrul companiei. De fiecare data cand impartasesc din experienta lor profesionala, din informatiile pe care le detin, ei dubleaza eficienta abilitatilor si competentelor pe care le detin.

Adevarul este ca investim in oamenii care ofera valoare adaugata, in oamenii care sunt gata sa dea mai departe din informatiile pe care le detin, pe care le-au castigat de-a lungul timpului, din experienta lor profesionala.


7. Nu in ultimul rand, promovam oamenii pe care stim ca putem miza o perioada indelungata de timp, in care avem toata increderea ca putem investi fara riscuri majore, ca ar putea migra in alta companie. Asa se face ca avem nevoie de oameni care activeaza in domeniul lor de referinta, acolo unde pasiunea se intalneste cu utilitatea. In mod clar, avem nevoie de oameni fideli si care sa isi doreasca stabilitate in cariera lor.


Iata mai sus doar o scurta lista de factori decisivi pentru promovarea profesionistilor cu care colaboram. Ii selectam, ii triem, le analizam eforturile si rezultatele, ii etichetam cu rate de conversie si rata de ROI (Return On Investment) dar nu uitam ca mai presus trebuie sa dam intaietate oamenilor care promoveaza un model demn de preluat de catre ceilalti oameni din firma. Permiteti ceea ce doriti sa continue.



Sa aveti succes, curaj profesional si cariere stralucite!
Maria Nicutar


NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]