Incepem prin a va reaminti ca fisa postului este un document fundamental in domeniul resurselor umane, aceasta fiind o anexa la contractul individual de munca.
In fisa postului se vor regasi toate elementele ce tin de un anumit post, responsabilitatile, maniera de evaluare, caracteristicile, etc.
Ce trebuie sa contina fisa postului? Denumire, descriere, specificatiile unui anumit post, mai multe despre fisa postului AICI.
Fisa de post Manager Comert electronic
Iata fisa postului in cauza, asa cum este intocmita de catre expertii de la PortalCodulMuncii:
MODEL Fisa de post Manager Comert electronic, downloadeaza de AICI.
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
![Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet](https://www.rs.ro/dbimg/product/1381-regulamentul-in.png)
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
![Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM](https://www.rs.ro/dbimg/product/3016-instruire-si-te.png)
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
![Medicina muncii un aliat al angajatorului](https://www.rs.ro/dbimg/product/3232-medicina-muncii.png)
Medicina muncii un aliat al angajatorului
2. Denumirea postului: Manager Comert electronic
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 243106
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Comert electronic
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului asigura realizarea de studii si strategii de vanzari online, care evalueaza si dezvolta pozitia brandului companiei in piata, asigura gestionarea procesului de comert electronic si a echipei din subordine.
[?n functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa nu aiba antecedente penale
• sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
• este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa identifice principalele caracteristici ale sistemului/ procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrumentelor de lucru
• sa elaboreze planul de afaceri pentru vanzari online
• sa contribuie la implementarea planului de vanzari online stabilit la nivelul intregii companii
• sa gestioneze echipa din subordine
• sa asigure implementarea politicii de marketing si vanzari online
• sa participe la realizarea auditurilor de marketing si vanzari online
• sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare si vanzari
• sa defineasca strategia si sa implementeze strategiile digitale de comert
• sa proiecteze chestionare pentru studiul pietei
• sa realizeaze studii si sa elaboreze propuneri privind lansarea de noi produse / servicii, stoparea vanzarii anumitor produse / servicii sau dezvoltarea unor noi linii de afaceri
LUCRAREA 250 de modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum sa organizati, gestionati si evaluati mai usor munca angajatului dvs, comanda ACUM >>>
• sa cunoasca arhitectura digitala de baza si tranzactiile comerciale pentru comercializare de produse sau servicii pe internet, prin e-mail ori prin intermediul dispozitivelor mobile, pe platfomre de comunicare sociala
• sa asigure realizarea strategiilor pe termen scurt si lung pentru marketing si vanzari online ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
• sa coordoneze echipa si actiunile de publicitate / advertising si vanzari electronice
• sa elaboreze si sa actualizeze cataloagele si materialele electronice de prezentare ale companiei in colaborare cu Departamentul Relatii Publice
• sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct in acord cu specificul functiei conform fisei postului
• sa identifice elemente care pot influenta activitatea
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa dezvolte politici de fidelizare a clientilor existenti
• sa culeaga, prin utilizarea instrumentelor specifice mediului online, informatii pentru dezvoltarea brandurilor companiei
• sa contribuie la realizarea campaniilor de promovare a noilor produse / servicii lansate
• sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare
....fisa completa o regasiti pe PortalCodulMuncii >>>