Dosarul de cercetare a unui eveniment trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
• Filele dosarului trebuie sa fie numerotate, semnate de inspectorul care a efectuat cercetarea sau de membrii comisiei de cercetare, numita de angajator, si stampilate cu stampila inspectoratului sau a angajatorului.
• Numarul total de file continut de dosarul de cercetare si numarul de file pentru fiecare document anexat la dosar trebuie sa fie mentionate in opis.
• Fiecare document, cu exceptia procesului-verbal de cercetare, trebuie sa fie identificat in dosarul de cercetare ca anexa.
• Paginile si spatiile albe trebuie sa fie barate.
Codul muncii si Legea Dialogului Social
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
250 Modele Fise de Post
• Schitele referitoare la eveniment, anexate la dosar, trebuie sa fie insotite de explicatii.
• Fotografiile referitoare la eveniment trebuie sa fie clare si insotite de explicatii.
• Formularul pentru declaratie trebuie sa fie conform modelului prevazut in anexa nr. 14 la HG nr. 1425 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
• Declaratiile aflate la dosar trebuie sa fie insotite de forma tehnoredactata, pentru a se evita eventualele confuzii cauzate de scrisul ilizibil, certificate ca fiind conforme cu originalul si semnate de catre inspectorul care a efectuat cercetarea sau de catre unul dintre membrii comisiei de cercetare.
Cititi mai mult pe aceasta tema: SSM: Ce trebuie sa contina si cum trebuie intocmit dosarul de cercetare a unui eveniment