Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Nebunia REVISAL: ITM anunta ca NU se inregistreaza decat anumite sporuri

revisalitmRegistrul general de evidenta a salariatilorinspectia muncii

ITM-ul invarte pe toate partile noul REVISAL si reuseste sa confuzeze pe toata lumea. Evident, cea mai mare dilema a momentului tine de inregistrarea sporurilor in REVISAL, acolo unde apar informatii contradictorii.
 
Asa cum va amintiti, acum cateva zile, ITM Constanta ne anunta ca "avand in vedere ca aceste sporuri se acorda in functie de orele lucrate intr-o luna, acestea se vor inregistra lunar in registrul general de evidenta a salariatilor. Altfel spus, sporturilese inregistreaza lunar.
 
Ei bine, acum a aparut o noua precizare. ITM Iasi, prin vocea inspectorului sef  George Albulescu, a tinut sa ne spuna ca NU se trec toate sporurile in REVISAL, ci doar o parte din ele.
 
"Anunt pe toti cei care se ocupa la firma de administrarea acestui program REVISAL ca sporurile care se trec in acest registru sunt doar cele negociate in contractul individual de munca sau sporurile negociate in contractul colectiv de munca. Vorbesc de sporurile care au la baza un act aditional sau o decizie. Nu este necesar ca in fiecare luna sa se treaca sporul realizat intrucat REGES nu este stat de plata, nu e declaratia 112, nu este carte de munca", a declarat George Albulescu, inspector sef la ITM Iasi.
 
Daca vreti sa vedeti declaratia dansului in Video, faceti CLICK AICI
 
Va intrebam si pe dumneavoastra: cum credeti ca se inregistreaza aceste Sporuri, de fapt?
 
Va rugam sa ne raspundeti folosind Formularul de mai jos.


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
revisalitmRegistrul general de evidenta a salariatilorinspectia muncii

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 20 Octombrie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Nebunia REVISAL: ITM anunta ca NU se inregistreaza decat anumite sporuri Nota: 3.5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

Comentarii (43)


19-Iul-2012

Buna ziua Si eu cred ca trebuie inregistrate DOAR cele trecute in CIM sau CCM. Desigur, nu este stat de plata sau D112... cu stima, Mihaela

27-Ian-2012

sporul de cfp este un spor permanent sau se acorda doar pentru timpul efectiv lucrat?

25-Oct-2011

majoritate sporurilor sunt stabilite procentual,opinia mea este ca asa ar trebui trecute si in Revisoal.

25-Oct-2011

Intrebare: la Concediu Odihna fac media salariului brut pe ultimele 3 luni intrucit avem sporuri permanente la salar. Cand angajatul este in CO brutul este mai mare decat salariul de incadrare. In acest caz cum inregistrez in Revisal?

25-Oct-2011

Aceste sporuri ar trebui trecute in forma procentuala pentru ca asa au fost negociate si evidentiate in decizii sau acte aditionale.

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Calcul Vechime Pentru Pensie La Limita VarstaIntrebare: Daca am 6 ani lucrati in grupa a II-a deci 6x3 luni = 18 luni = 1 an si 6 luni inseamna ca mi se poate reduce varsta de pensionare la limita de varsta ( 65 de ani ) la 65-1,5 = 63 de ani si jumatate CHIAR DACA LA ACEA VARSTA NU AS AVEA 35 DE ANI DE CONTRIBUTIE ? Mentionez ca as avea peste 30 de ani de contributie dar nu 35 !
 

Raspuns: DA, stagiul suplimentar aferent lucrului in conditii de grupa de munca se adauga stagiului de cotiza... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]