Organizarea apararii impotriva incendiilor presupune urmatoarele activitati:
Stabilirea structurilor cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;
Elaborarea, aprobarea si difuzarea actelor de autoritate: decizii, dispozitii, hotarari, prin care se stabilesc raspunderi pe linia apararii impotriva incendiilor;
Elaborarea, aprobarea si difuzarea documentelor si evidentelor specifice privind apararea impotriva incendiilor;
Organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca;
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Planificarea si executarea de controale proprii periodice, in scopul depistarii, cunoasterii si inlaturarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor;
Analiza periodica a capacitatii de aparare impotriva incendiilor;
Elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor;
Indeplinirea criteriilor si a cerintelor de instruire, avizare, autorizare, atestare, certificare, agrementare, prevazute de actele normative in vigoare;
Realizarea unui sistem operativ de observare si anuntare a incendiului, precum si de alertare in cazul producerii unui astfel de eveniment;
Asigurarea functionarii la parametrii proiectati a mijloacelor tehnice de aparare impotriva incendiilor;
Planificarea interventiei salariatilor, in caz de incendiu;
Analizarea incendiilor produse, desprinderea concluziilor si stabilirea imprejurarilor si a factorilor determinanti, precum si a unor masuri conforme cu realitatea;
Reglementarea raporturilor privind apararea impotriva incendiilor in relatiile generate de contracte/conventii;
Asigurarea formularelor tipizate, cum sunt permisele de lucru cu focul, fisele de instruire.