Unii dintre cei care isi cauta un job de luni bune de zile au inceput in ultima vreme sa incalce regulile esentiale in procesul de cautare a unui job. Astfel, daca inainte era recomandat ca un candidat sa nu isi sacaie potentialul angajator, astazi candidatii aleg sa isi faca singuri regulile si sa insiste atunci cand intrezaresc cea mai mica sansa de obtinere a unui loc de munca.
Multe anunturi de angajare ofera in prezent locuri de munca pentru operatori call center, agenti de vanzari directe sau operatori de sondaje. Multe dintre aceste oferte anunta de la bun inceput ca sunt in cautare de persoane care stiu sa insiste si sa treaca peste refuzul din partea clientilor.
Aceste calitati pe care le cauta angajatorii sunt necesare mai ales in cazul recuperatorilor de creante sau companiilor care fac vanzari prin telefon. Candidatii ideali ar fi astfel cei care reusesc sa ii convinga pe ceilalti si sa nu renunte dupa primul refuz. Acestia ar trebui, asadar, sa insiste fara sa devina nepoliticosi si sa reuseasca, in acelasi timp, sa aduca bani companiei. Printre caracteristicile cautate se numara rezistenta la efort si/sau la stres, precum si disponibilitatea la program prelungit.
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Nivelul de stres a crescut si in cazul companiilor care ar trebui sa asigure un program de lucru obisnuit angajatilor sai. Cu toate acestea insa, este ceruta rezistenta la stres si in cazul specialistilor in marketing, a consultantilor de vanzari sau a graficienilor.