Informatii generale privind postul
Denumirea postului – SEF SERVICIU ECONOMIC
Nivelul postului – de conducere
Scopul principal al postului – asigura si raspunde de buna organizare a intregii activitati financiar-contabile a unitatii, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
Conditii specifice pentru ocuparea postului
Portal Codul Muncii
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Studii de specialitate – studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice.
Perfectionari (specializari) – detine certificatele si atestatele prevazute de lege pentru
exercitarea acestei functii
Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) – MS Office si Internet – nivel avansat
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere) – engleza sau franceza – nivel de baza
Abilitati, calitati si aptitudini necesare – experienta in domeniul economic si al contabilitatii publice, capacitate de lucru in conditii de stres si adaptare la volum mare de lucru,
obiectivitate si impartialitate in exercitarea functiei publice, si loialitate fata de lege si
fidelitate fata de institutia primarului;
Cerinte specifice – detine certificatele si atestatele prevazute de lege pentru exercitarea acestei functii, bun comunicator in toate formele de comunicare, disponibilitate la schimbare, indeplinirea conditiilor si respectarea situatiilor de incompatibilitate si conflicte de interese prevazute de lege pentru ocuparea unei functii publice, cunoasterea actelor normative ce reglementeaza domeniul administratiei publice locale;
Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): capacitati organizationale, dinamism, creativitate, rezistenta la stres, perseverenta, promptitudine; capacitate de a conduce si implementa la nivelul Primariei legislatia incidenta; capacitatea de a rezolva eficient problemele cu care se confrunta institutia; capacitatea de asumare a responsabilitatilor; capacitatea de a lucra independent si in echipa; capacitatea de autoperfectionare si de valorificare a experientei dobandite; capacitatea de analiza si sinteza; competente de gestionare a conflictelor si arta negocierii.
Atributiile postului:
- organizeaza, indruma si coordoneaza activitatea de elaborare a lucrarilor privind intocmirea bugetului local pe anul in curs, pregateste si intocmeste lucrarile, referitoare la proiectul de buget pentru anii viitori, antrenand toate structurile care colaboreaza la finalizarea proiectului de buget si il supune spre aprobare ordonatorului de credite:
- solicita serviciilor de specialitate si institutiilor subordonate necesarul de fonduri in vederea intocmirii proiectului de buget;
...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice >>>