Studiu de caz: Intocmirea actelor aditionale in cazul evaluarii angajatilor

Codul munciicriterii si procedura de evaluareregulament internact aditional
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sistemul de evaluare se aplica in mod periodic tuturor angajatilor, in functie de regulamentul intern si criteriile de evaluare stabilite de comun acord in cadrul conducerii fiecarei societati in parte. Noile prevederi din Codul muncii ridica insa probleme in ceea ce priveste desfasurarea acestor proceduri de evaluare si stabilirea criteriilor aferente. Una dintre intrebarile inevitabile are in vedere intocmirea actelor aditionale in cazul criteriilor de evaluare, chiar si atunci cand unitatea aplica acelasi sistem de evaluare de mai multi ani.


Potrivit art. 17 alin. (4) din Codul muncii, republicat, criteriile de evaluare a activitatii profesionale a salariatului aplicabile la nivelul angajatorului trebuie sa se regaseasca si in continutul contractului individual de munca.

In situatia in care la nivelul angajatorului sunt deja stabilite criterii de evaluare in functie de care salariatii sunt evaluati, nu este necesar sa se incheie un act aditional la contractul individual de munca. Actul aditional va fi incheiat doar in situatia in care se doreste modificarea criteriilor de evaluare.

In acelasi timp, conform art. 242 din Codul muncii, republicat, criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor trebuie sa se regaseasca in continutul Regulamentului intern, astfel incat se vor respecta noile reglementari in cazul in care acestea nu sunt prevazute in regulament.

Procesele verbale de prelucrare a Regulamentului Intern sunt de ajuns pentru dovada luarii la cunostinta a prevederilor continute in acesta, pentru situatia cand legiuitorul instituie obligativitatea anumitor clauze in cuprinsul CIM, atunci se poate realiza numai in sensul dispus de legiuitor.

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Codul munciicriterii si procedura de evaluareregulament internact aditional

Data aparitiei: 06 Iulie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Studiu de caz: Intocmirea actelor aditionale in cazul evaluarii angajatilor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]