Exemparul 2 (roz) se depune la CAS-MB numai in conditiile in care se solicita restituirea sumelor reprezentand indemnizatiile platite asiguratilor(salariatilor), care depasesc suma contributiilor datorate bugetului FNUASS, in conformitate cu art. 6 alin. (3^1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2005, aprobata si modificata prin Legea nr. 399/2006.
Restituirea sumelor din bugetul FNUASS se face in conformitate cu art. 77 din Ordinul Comun MS/CNAS 60/32 2006.
Documentele necesare depunerii dosarului de recuperare sunt:
1. Cerere "tip" (2 ex.) depusa la registratura (pe care o puteti citi mai jos);
2. Copie dupa Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate (Declaratia 112 anexele A1 si A1.1), pentru luna pentru care se solicita restituirea + Centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii;
3. Concediile medicale (exemplarul 2 - roz) aferente pt luna pentru care se solicita restituirea ;
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Portal Codul Muncii
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Fisa sintetica pentru concedii si indemnizatii din ianuarie 2006 pana in prezent de la Administratia Financiara (Cont 439).
UNITATEA
..............................................................
Str. ................................ nr. ..., bl. ...,
sc. ...,et. ...,ap. ..........., sectorul .....
Codul fiscal ...........................................
Contul ...................................................
Banca(Trezorerie) ................................
Nr. ...................../..................................
Catre Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
Unitatea ...................................................................,cod fiscal .................., cu sediul in localitatea .................., str. ...............................................nr. ......, b....., sc. ..., et. ..., ap. ..., sectorul .........., cont ........................................................., deschis la Banca ...................................., va rugam a ne vira suma de .................. ..............lei, reprezentand diferenta dintre suma indemnizatiilor cuvenite (tip indemnizatii):
- J1 incapacitate temporara de munca .............................. lei;
- J2 prevenire imbolnavire ...............................lei;
- J3 sarcina si lauzie .............................. lei;
- J4 ingrijire copil bolnav .............................. lei;
- J5 risc maternal .............................. lei;
si contributia de concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate datorata de angajator pe luna/an ...................., dupa cum urmeaza:
- totalul cuantumului prestatiilor de suportat din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate pentru concedii si indemnizatii platite pe luna an.............................., suma: ....................... lei;
- totalul contributiilor pentru concedii si indemnizatii datorat de angajator pe luna/an ........................, suma: ................ lei;
- totalul sumei de recuperat de la Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate pentru concedii si indemnizatii pe luna/an ........................, suma: ................ lei.
La prezenta cerere depunem un numar de ........... certificate de concediu medical aferente lunii/anului.................................... pentru care se solicita restituirea sumelor.
Ne asumam raspunderea pentru realitatea datelor prezentate mai sus si pentru corectitudinea determinarii drepturilor de indemnizatii sociale de sanatate.
Anexe:
- centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii/anului ..................
- copie Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate prevazuta in HG 1.397/2010 (Declaratia 112 – Anexa 1 si Anexa 1.1);
Director,
(Administrator) Director economic,
................... ......................