Exemparul 2 (roz) se depune la CAS-MB numai in conditiile in care se solicita restituirea sumelor reprezentand indemnizatiile platite asiguratilor(salariatilor), care depasesc suma contributiilor datorate bugetului FNUASS, in conformitate cu art. 6 alin. (3^1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2005, aprobata si modificata prin Legea nr. 399/2006.
Restituirea sumelor din bugetul FNUASS se face in conformitate cu art. 77 din Ordinul Comun MS/CNAS 60/32 2006.
Documentele necesare depunerii dosarului de recuperare sunt:
1. Cerere "tip" (2 ex.) depusa la registratura (pe care o puteti citi mai jos);
2. Copie dupa Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate (Declaratia 112 anexele A1 si A1.1), pentru luna pentru care se solicita restituirea + Centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii;
3. Concediile medicale (exemplarul 2 - roz) aferente pt luna pentru care se solicita restituirea ;

40 Modele de Regulament Intern

Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale

Portal SSM - Acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
Fisa sintetica pentru concedii si indemnizatii din ianuarie 2006 pana in prezent de la Administratia Financiara (Cont 439).
UNITATEA
..............................................................
Str. ................................ nr. ..., bl. ...,
sc. ...,et. ...,ap. ..........., sectorul .....
Codul fiscal ...........................................
Contul ...................................................
Banca(Trezorerie) ................................
Nr. ...................../..................................
Catre Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
Unitatea ...................................................................,cod fiscal .................., cu sediul in localitatea .................., str. ...............................................nr. ......, b....., sc. ..., et. ..., ap. ..., sectorul .........., cont ........................................................., deschis la Banca ...................................., va rugam a ne vira suma de .................. ..............lei, reprezentand diferenta dintre suma indemnizatiilor cuvenite (tip indemnizatii):
- J1 incapacitate temporara de munca .............................. lei;
- J2 prevenire imbolnavire ...............................lei;
- J3 sarcina si lauzie .............................. lei;
- J4 ingrijire copil bolnav .............................. lei;
- J5 risc maternal .............................. lei;
si contributia de concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate datorata de angajator pe luna/an ...................., dupa cum urmeaza:
- totalul cuantumului prestatiilor de suportat din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate pentru concedii si indemnizatii platite pe luna an.............................., suma: ....................... lei;
- totalul contributiilor pentru concedii si indemnizatii datorat de angajator pe luna/an ........................, suma: ................ lei;
- totalul sumei de recuperat de la Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate pentru concedii si indemnizatii pe luna/an ........................, suma: ................ lei.
La prezenta cerere depunem un numar de ........... certificate de concediu medical aferente lunii/anului.................................... pentru care se solicita restituirea sumelor.
Ne asumam raspunderea pentru realitatea datelor prezentate mai sus si pentru corectitudinea determinarii drepturilor de indemnizatii sociale de sanatate.
Anexe:
- centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii/anului ..................
- copie Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate prevazuta in HG 1.397/2010 (Declaratia 112 – Anexa 1 si Anexa 1.1);
Director,
(Administrator) Director economic,
................... ......................