Organizarea exercitiilor de evacuare in caz de incendiu

03 August 2012
03 August 2012
evacuareincendiuaparare impotriva incendiilorexercitii evacuareSSM
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Intrebare: Daca o companie are inchiriat pentru desfasurarea activitatilor, un spatiu dispus pe 2 (doua) etaje intr-o cladire de birouri (restul cladirii fiind ocupat de alte doua societati) cine are obligatia organizarii exercitiilor de evacuare in caz de incendiu?

Raspuns: Pentru ca in caz de incendiu sa se asigure conditii de evacuare in siguranta a utilizatorilor unei constructii, persoanele fizice sau juridice care detin sau administreaza constructii, instalatii sau amenajari, incluzand aici, evident, si cladirile de birouri, au printre obligatiile privind apararea impotriva incendiilor si pe aceea de a organiza periodic exercitii si aplicatii cu salariatii, in conditiile legii.

Dvs., in calitate de utilizator al cladirii de birouri, aveti in principal urmatoarele obligatii in domeniul apararii impotriva incendiilor:

- Sa cunoasteti si sa respectati masurile de aparare impotriva incendiilor, stabilite de proprietarul sau administratorul cladirii.

- Sa intretineti si sa folositi, in scopul pentru care au fost realizate, dotarile pentru apararea impotriva incendiilor, puse la dispozitie de proprietarul sau administratorul cladirii.

- Sa respectati normele de aparare impotriva incendiilor, specifice activitatilor pe care le desfasurati.

- Sa nu efectuati modificari neautorizate si fara acordul scris al proprietarului, al proiectantului initial al constructiei, instalatiei, echipamentului, dispozitivului sau mijlocului de transport utilizat ori al unui expert tehnic atestat potrivit legislatiei in vigoare.

- Sa aduceti la cunostinta proprietarului sau administratorului cladirii orice defectiune tehnica ori alta situatie care constituie pericol de incendiu.

Salariatii, la randul lor, au obligatia de a coopera cu salariatul desemnat de proprietarul sau administratorul cladirii sau cu cadrul tehnic specializat, care are atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, in vederea realizarii masurilor de aparare impotriva incendiilor, inclusiv a exercitiilor si aplicatiilor organizate de acesta.

Persoanele fizice sau juridice care detin parti din acelasi imobil trebuie sa colaboreze pentru indeplinirea obligatiilor ce le revin in activitatea de aparare impotriva incendiilor pentru intregul imobil.

NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]