Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

3 secrete pentru reusita unui plan de actiune vizand imbunatatirea activitatilor de resurse umane

rsurse umanesecreteplan de actiuneliderirecomandari
Planul de actiune trebuie sa specifice clar activitatile ce trebuie desfasurate, termenele de realizare si persoanele responsabile.

In plus, tineti seama de urmatoarele trei recomandari:

1. Obtineti angajamentul din partea liderilor.

Conducerea organizatiei trebuie sa ghideze eforturile de indeplinire a acestor planuri si sa ofere suport in realizarea activitatilor specifice acestora.

De asemenea, este important ca top managementul sa contribuie cu decizii privitoare la utilizarea resurselor umane si financiare.

2. Acordati o perioada suficienta de timp pentru obtinerea rezultatelor.

Cheia succesului consta in formularea unor asteptari realiste.

Imbunatatirile au un efect cumulativ si pot fi observate odata cu trecerea timpului.

3. Gestionati eficient schimbarea.

De regula, schimbarile organizationale intampina o serie de rezistente.

Prin implicarea activa a angajatilor in procesele de schimbare, pot fi reduse aceste rezistente; o alta solutie ar fi alegerea acelor zone de schimbare asupra carora exista o mai buna intelegere si constientizare la nivelul angajatilor dvs.

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
rsurse umanesecreteplan de actiuneliderirecomandari

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 12 Aprilie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


3 secrete pentru reusita unui plan de actiune vizand imbunatatirea activitatilor de resurse umane Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Telemunca. Programul de lucruIntrebare: Am dori o lamurire cu privire la impartirea programului de lucru si anume: - avem program inegal cu lucru in ture, in acest moment cu clauza de telemunca - ture de 8 ore stabilite printr-o planificare lunara In contextul actual de telemunca, dorim sa stim daca putem imparti tura de 8 ore/zi plus 1 ora pauza de masa in 5 ore dimineata si 3 ore dupa amiaza.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Somaj tehnic. Conditii de aplicareIntrebare: Va rugam sa ne confirmati daca putem obtine certificat de situatii de urgenta daca intampinam urmatoarele probleme: - suntem firma de constructii - cod caen 2512 - am inceput sa inregistram o incetinire a productiei si a montajului in santierele care sunt in desfasurare - avem probleme cu incasarile de la clienti - cu o decalare mai mare de 2 sapt . fata de lunile anterioare - urmeaza sa intram cu cativa angajati in somaj tehnic - deoarece nu mai avem continuitate pe partea de aprovizionare - ca...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]