legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Cine poate exercita atributiile in domeniul apararii impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri?

27 August 2014
27 August 2014
psisanatate si securitate in muncassmaparare impotriva incendiilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X



In spatiile si constructiile pentru birouri, atributiile in domeniul apararii impotriva incendiilor pot fi exercitate de:

- cadrul tehnic cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;

- personalul desemnat din cadrul serviciului privat pentru situatii de urgenta, in cazul in care este constituit si functioneaza un astfel de serviciu;

- persoana sau persoanele care indeplineste/indeplinesc prin cumul atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;

- persoana fizica sau persoana juridica autorizata pentru desfasurarea activitatii de aparare impotriva incendiilor, pe baza de contract;

- administrator, pentru spatiile in care isi desfasoara activitatea mai putin de 10 angajati.

INFO
Obligatiile personalului cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor au fost stabilite prin Ordinul nr. 262/2010 privind aprobarea Dispozitiilor generale de aparare impotriva incendiilor la spatii si constructii pentru birouri, emis de ministrul administratiei si internelor si publicat in M.Of. nr. 831/13 dec. 2010.

Amintim faptul ca  instruirea din punct de vedere al PSI si al protectiei civile presupune:

- instructaj introductiv general;
- instructaj specific locului de munca;
- instructaj periodic;
- instructaj pe schimb, acolo unde situatia o impune;
- instructaj special pentru lucrari periculoase;
- instructaj la recalificarea profesionala;
- instructaj pentru personalul din afara operatorului economic sau a institutiei.


Sursa: CD-ul "Securitatea si Sanatatea in Munca"

NOUTATI din Legislatia muncii

Video – Conferinta Noul REGES online. Provocari pentru angajatori


 Ce probleme practice ridica trecerea pe REGES online?
 
Va invitam in data de 6 mai sa participati la evenimentul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul
RENTROP & STRATON, reputat specialist in relatii de munca, va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online,
cu accent pe procedura de urmat in diferite situatii concrete.
 
Atentie! Evenimentul este transmis LIVE!

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]