legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa de post specialist in e-media - MODEL COMPLET

Carmen Dolores Gosa
Carmen Dolores Gosa
23 Iunie 2025
23 Iunie 2025
Carmen Dolores Gosa
Carmen Dolores Gosa
Fisa de post specialist in e-mediafisa postului specialist e-mediacod cor 251303
Fisa de post specialist in e-media - MODEL COMPLET
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Incepem prin a va reaminti ca fisa de post a unui salariat reprezinta un document important, fiind o anexa la contractul individual de munca, asa cum prevede legislatia in vigoare - Codul Muncii.
 
Concret, va precizam ca un specialist e-media are rolul de a se ocupa de dezvoltarea, implementarea si gestionarea continutului digital in medii electronice (website, social media, platforme video etc.).
 
Toate acestea in scopul promovarii imaginii organizatiei si atingerii obiectivelor de comunicare si marketing. In cele ce urmeaza va prezentam un model de fisa de post relevant si intocmit de specialistii de la Rentrop & Straton.
 
 

Fisa de post specialist in e-media - MODEL

 
 
SPECIALIST IN E-MEDIA, o fisa de post realizata de expertii de la PortalCodulMuncii:
 
 
    I. Identificarea postului
 
    1. Numele si prenumele titularului: ............
 
    2. Denumirea postului: Specialist in E-media
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
    3. Pozitia in COR / Cod: 251303
 
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: E-Media
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
    5.  Nivelul postului: Executie
 
    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Inginerului Sef 
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
 
    II. Descrierea postului
 
    1. Scopul general al postului
 
Dezvoltarea, implementarea si gestionarea continutului digital in medii electronice (website, social media, platforme video etc.) in scopul promovarii imaginii organizatiei si atingerii obiectivelor de comunicare si marketing.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
    2. Competente personale:
 
    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
    • sa nu aiba antecedente penale
    • sa fie apt din punct de vedere medical
 
    3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
 
STOP!
 
Am pregatit cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 de modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum sa organizati, gestionati si evaluati mai usor munca angajatului dvs, comanda ACUM <<<
 
Atributii
 
    • sa se asigure ca redacteaza, editeaza si publica materiale multimedia (texte, imagini, video) pe site-ul institutiei/companiei si pe platformele de social media.
    • sa asigure coerenta si calitatea vizuala a continutului digital conform ghidurilor de brand.
    • sa se asigure ca monitorizeaza si actualizeaza permanent website-ul organizatiei
    • sa se asigure ca gestioneaza paginile oficiale pe retelele sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok etc.).
    • sa se asigure ca raspunde la comentarii, mesaje si interactioneaza cu publicul online
    • sa se asigure ca planifica si implementeaza campanii online (organice sau platite), inclusiv Google Ads si Facebook Ads.
    • sa se asigure ca analizeaza performanta campaniilor si propune ajustari pentru eficientizare
    • sa se asigure ca urmareste indicatorii de performanta (trafic web, engagement, reach etc.).
    • sa se asigure ca elaboreaza rapoarte periodice privind impactul actiunilor in e-media.
    • sa se asigure ca lucreaza in colaborare cu echipa de comunicare, design si IT pentru integrarea continutului digital in strategia generala.
    • sa se asigure ca gestioneaza platformele de publicare si CMS-ul (ex. WordPress)
    • sa identifice principalele caracteristici ale sistemului/ procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrumentelor de lucru 
    • sa asigure analiza preliminara a documentatiei
    • sa intocmeasca documentele de lucru
    • sa intocmeasca rapoartele specifice
    • sa urmareasca respectarea cu strictete si sa raspunda de indeplinire a cerintelor normelor de protectia muncii
    • sa identifice elemente care pot influenta activitatea
    • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
    • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
    • sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
    • sa respecte regulamentul de gestionare a datelor cu caracter personal conform legii
    • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
    • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
    • sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
    • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
    • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
    • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
    • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
    • sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
    • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii: 
 
        ? nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
        ? sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
        ? este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 
 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
    a. Desfasurarea activitatii
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 
Acesta isi desfasoara activitatea la birou si pe teren.
 
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente 
Instalatii
Baze de date
 
    b. Conditii de formare profesionala
 
 Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
    c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
    • Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
 
    III. Specificatiile postului
 
    • Nivelul de studii – Studii superioare in comunicare, jurnalism, marketing, IT sau domenii conexe.
 
    • Experienta in domeniu - Cunostinte de baza in design grafic (Photoshop, Canva) si editare video (Premiere Pro, CapCut), Abilitati de redactare adaptate mediului online, unostinte privind SEO, algoritmi de social media, e-mail marketing, Google Analytics.
 
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini si caracteristici personale
 
    • incredere in sine;
    • gandire laterala
    • atentie;
    • ascultare activa
    • indemanare;
    • concentrare;
    • punctualitate;
    • capacitatea de a invata;
    • aptitudini tehnice;
    • limba straina;
    • dispus/a intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
 
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa, 
                 S-D: ..................................................
 
    • Data 
 
 
Numele si semnatura titularului postului,  Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
A P R O B A T
Director General
NOUTATI din Legislatia muncii

Caietul REGES – Instrumentul esential pentru evidenta salariatilor!


Acum aveti sprijinul complet pentru:
- Completarea corecta a Registrului General de Evidenta a Salariatilor
- Evitarea amenzilor usturatoare si a erorilor greu de corectat
- Respectarea tuturor cerintelor legale in vigoare

Caietul REGES va ajuta pas cu pas, clar si simplu!

Vedeti AICI toate detaliile si beneficiile!


     

     
    Atentie!
    Descarcati raportul GRATUIT
    TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

     
    Descarcati raportul GRATUIT
    “REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

    exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


     
    Atentie la NOUTATILE
    din HR!
    Descarcati raportul
    "TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor"
    Adauga mai jos adresa ta de email
    si primesti Raportul Gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
    [x]