PSI: Procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu

ssmssm incendiipsissm si psiaparare impotriva incendiilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Iata cateva informatii specializate, cu privire la securitatea la incendiu, date extrase din cadrul Ghidului Practic de Aparare Impotriva Incendiilor:

Indiferent de situatia in care este necesara emiterea unui aviz sau unei autorizatii de securitate la incendiu, procedura de obtinere a acestora este urmatoarea:

1. Persoanele fizice sau juridice intocmesc documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu.

2. Persoanele fizice sau juridice solicita in scris avizele si autorizatiile de securitate la incendiu, prin completarea unei cereri-tip adresate direct inspectoratului pentru situatii de urgenta in a carei zona de competenta urmeaza sa fie realizata sau sunt amplasate constructiile sau amenajarile respective.

3. Cererile, insotite de documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu, se inregistreaza intr-un registru special, in ordinea primirii, asigurandu-se evidenta si confidentialitatea continutului acestora.

Daca documentatia prezentata este incompleta sau nu contine toate datele prevazute de lege, lipsurile constatate se comunica solicitantului cu adresa scrisa semnata de inspectorul-sef, cu aplicarea stampilei unitatii, in cel mult 5 zile lucratoare de la data inregistrarii.

In situatia in care documentatia se restituie solicitantului spre completare pe loc, se vor specifica data, numele si prenumele acestuia si semnatura de ridicare.

INFO
Modelul formularului ce trebuie completat in cazul restituirii pe loc a documentatiei incomplete se regaseste in anexa nr. 6 la Normele metodologice de avizare si autorizare privind securitatea la incendiu si protectia civila, aprobate prin Ordinul nr. 03 din 06 ianuarie 2011 emis de ministrul administratiei si internelor si publicate in M. Of. nr. 36 din data de 14 ianuarie 2011.

4. Documentatia depusa pentru avizare sau autorizare se repartizeaza pentru solutionare specialistilor desemnati din inspectia de prevenire - structura de avizare-autorizare din cadrul inspectoratului judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

5. In urma verificarii continutului documentatiei si, in cazul emiterii autorizatiilor de securitate la incendiu, si a conditiilor din teren, specialistii desemnati intocmesc pentru fiecare situatie un referat cu concluziile rezultate si cu propunerile privind emiterea sau
respingerea motivata a emiterii avizului sau autorizatiei.

6. Referatele se verifica de catre seful structurii de avizare-autorizare, se vizeaza de catre adjunctul inspectorului-sef si se aproba de catre inspectorul-sef.

7. Avizele si autorizatiile emise de inspectorate se semneaza de catre inspectorul-sef si se stampileaza cu stampila inspectoratului.

Termenul legal de emitere a avizelor de securitate la incendiu este de maximum 15 zile de la data depunerii documentatiei complete. Termenul legal de emitere a autorizatiilor de securitate la incendiu este de maximum 30 de zile de la data depunerii documentatiei complete.

INFO
La emiterea avizelor si/sau a autorizatiilor de securitate la incendiu si de protectie civilã NU se percep taxe.

SANCTIUNE
Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 de lei la 10.000 de lei nerespectarea cerintelor care au stat la baza eliberarii avizului sau a autorizatiei de securitate la incendiu, potrivit art. 44, alin. V., lit. a) din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.


Sursa: Ghid practic de Aparare Impotriva Incendiilor>>>


NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ssmssm incendiipsissm si psiaparare impotriva incendiilor

Data aparitiei: 26 Februarie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

PSI: Procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Pensie militara de serviciu anticipata partiala si drept de muncaIntrebare: Cadru militar trecut in rezerva cu drept la pensie militara de serviciu anticipata partial, are drept de munca in domeniul privat?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Cod COR sef dispeceratIntrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod COR(in afara de 541408-Dispecer) pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]