O mare parte dintre greselile comise in legislatia muncii sunt cele legate de incheierea, modificarea sau incetarea contractului de munca.
"Importanta pe care o are intocmirea corecta a Contractului de munca, „rezultatul unui acord de vointe dintre cele doua parti intre care se incheie” (dupa cum specifica art. 10 din Codul Muncii), nu este de neglijat! Erorile ce pot decurge din omisiuni sau intelegeri defectuoase pot conduce la consecinte serioase nu tocmai placute.
Repercusiunile asupra angajatorului, gen cheltuieli de judecata, pe langa pierderile de natura patrimoniala, cum ar fi plata unor salarii, sporuri, indemnizatii..., in cazul unui proces, ca sa nu mai vorbim si de mediatizare, mai ales daca sunt litigii la mijloc, presupun, evident, si deteriorarea imaginii. Un lucru demn de luat in seama cu atat mai mult cu cat are implicatii in relatiile de viitor cu posibilii clienti sau parteneri.", precizeaza specialistii care au lansat ghidul "Contractul individual de munca. Ghid Complet".
Detalii mai multe despre ghidul specialistilor aici>>>
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Legis Plus Legislatia Muncii
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM