Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

PREUS - Stagii de Practica

preusstagii de practicapracticamanagementul resurselor umane
 Proiectul PREUS - implementat de Academia de Studii Economice din Bucuresti, in parteneriat cu Focus Plus SRL si United Media Corporation este un proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiect lansat in iunie 2014.

Ne-am stabilit in PREUS doua obiective importante: de a orienta și consilia 275 de studenti (aplicând teste recunoscute international) si de a oferi, cu sprijinul organizatiilor partenere în proiect, stagii de practică in domeniul resurselor umane pentru 150 de studenti (in functie de abilitatile si interesele profesionale ale studentilor si de nevoile organizatiilor partenere).

Ideea PREUS a pornit ca o investitie pe termen lung in dezvoltarea capitalului uman de tip “Forward Looking Aproach”, incepand cu identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de cariera a viitorilor absolventi, urmata de realizarea de parteneriate impreuna cu organizatii – jucatori cheie pe piata romaneasca, interesate de implicarea in programe pe termen lung pentru descoperirea si retinerea fortei de muncă valoroase, conform propriilor nevoi si standarde de calitate.

Inca de la lansarea proiectului, echipa PREUS a demarat in paralel cu activitatile de orientare, consiliere si suport in cariera a viitorilor absolventi, parteneriate cu organizatii din mediul de afaceri, concretizate prin stagii de practica efectuate de catre studentii ASE in cadrul companiilor partenere.

Dincolo de identificarea si utilizarea bunelor practici, au fost create si asigurate premisele asigurarii sustenabilitatii pe termen lung a activitatilor proiectului – de a dezvolta o sursa continua de performeri de calitate, a cultiva si promova valori, dezvoltand o strategie coerenta de cooperare a mediului academic cu mediul de afaceri, cu beneficii mutuale ale colaborarii directe intre mediul universitar si organizatii.

Unul din primele rezultate este o crestere constanta a cererii din partea companiilor pentru studenti sa efectueze de stagii de practica, PREUS oferind o baza solida de recrutare a tinerelor talente, viitorii angajati cu adevarat utili si viitorii specialisti in domeniul Resurselor Umane.

Un avantaj important al organizațiilor este de a selecta studentii identificati si implicati de PREUS, conform propriilor standarde calitate si rigorilor propriilor procese de recrutare.

Facilitarea din partea PREUS a implicarii partenerilor externi – organizatii de afaceri in identificarea si integrarea tinerelor talente, rezulta intr-o serie de beneficii, atat de imagine cat si de acces la personal bine pregatit si format conform valorilor fiecărei organizatii in parte.

Transformarea intr-un parteneriat sustenabil pe termen lung, poate fi considerata cu adevarat o solutie WIN – WIN pentru toate partile implicate, dezvoltand in acelasi timp o strategie eficienta de reducere a costurilor operationale in raport cu imbunatatirea fortei de munca recrutate.

Sistemul integrat implementat in PREUS, acela de sprijin in tranzitia de la scoala la viata activa pentru studentii care doresc sa urmeze o cariera in domeniul Resurselor Umane, va continua prin intermediul Masterului în Managementul Resurselor Umane, in care, prin reteaua de parteneri PREUS, specialistii in domeniu vor continua sa formeze noi generatii de absolventi, cat si sa identifice noi talente, viitorii specialisti in domeniul în continua expansiune de o importanta din ce in ce mai mare in organizatii si companii, acela al Resurselor Umane!

 

Manager proiect,

Conf. univ. dr. Cristian Virgil MARINAS

Coordonator Master Managementul Resurselor Umane

Academia de Studii Economice din Bucuresti

E-mail: cristian.marinas@man.ase.ro; Telefon: 0722355398

www.preus.ase.ro


 



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
preusstagii de practicapracticamanagementul resurselor umane

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 28 Septembrie 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


PREUS - Stagii de Practica Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cumul Pensie Cu Salariu Funtionar PublicIntrebare: Sunt functionar public. Am 64 ani si 43 ani stagiu de cotizare. Am grupa I de munca 3 ani. Practic indeplinesc conditiile de pensionare.(65 ani - 1 an si sase luni = 63 ani si sase luni). Intentionez in cel mai scurt timp sa-mi depun cererea de pensionare. In acest caz nu se solicita la Casa se pensii incetarea raportului de serviciu. Dar doresc sa mai lucrez pana la varsta de 65 ani. in acest caz mai e nevoie de aprobarea conducerii institutiei avand in vedere ca varsta standard de pensionare
 

Raspuns: In conditiile in care intrati in posesia deciziei de pensionare aveti obligatia sa o faceti cunoscut... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]