Managementul resurselor umane: Cum sa lucrezi aproape cu oricine

13 Noiembrie 2008
13 Noiembrie 2008
resurse umanemanagementul resurselor umaneru
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
“Pur si simplu nu reusesc sa ma inteleg cu omul asta!”

Ca manager de resurse umane, ati avut deseori de a face cu aceasta abordare.  Fiecare birou are o persoana cu care este dificil sa lucrezi, care afecteaza productivitatea cu atitudinea ei teribila, cu incetineala ei enervanta sau care, pur si simplu, ii face pe ceilalti sa se urce pe pereti. Aici aveti raspunsul pentru problemele cele mai comune in managementul conflictelor.

Cum este adancit acest comportament: oamenii folosesc aceeasi solutie care niciodata nu da rezultate. Solutia corecta este sa incerci ceva radical diferit. Folositi o abordare complet noua si alegeti-va cu grija replicile.

Pentru intrebarile dvs. legate de managementul resurselor umane, acum aveti raspunsurile! Pentru mai multe informatii despre
managementul resurselor umane , click aici!

A avea de-a face cu un comportament negativ, la serviciu sau acasa, e o situatie ce se poate rezolva in modul urmator:

Folositi psihologia inversa!

1. Faceti ceva neasteptat. Cateodata tacticile de soc sau sinceritatea “brutala” dau rezultate.

2. Incurajati persoana respectiva sa-si amplifice acel comportament iritant. E ciudat, dar incurajarea le poate determina sa se opreasca.

3. Amuzati-va experimentand noi abordari!

Noi tehnici de solutionare a conflictelor de management :

1. Nu oferiti o lunga lista cu motive pentru care cineva ar trebui sa se schimbe. Spuneti-i simplu ceea ce trebuie facut. Cu cat rationalizezi mai mult sau te certi, cu atat se va opune mai mult. Veti pierde timp si energie.

2. Daca "irascibilul" reactioneaza si va critica, notati-va tot ceea ce va spune. In loc sa va aparati la fiecare punct, spuneti-i la sfirsit ca i-ati inteles pe deplin doleantele. Si cu asta basta. Lasati situatia ambigua, fara nici o concluzie.

3. Faceti complimente “adversarului”. (Imi place cum ai prezentat raportul tau. Insiruirea faptelor face totul mult mai usor de inteles). Acest lucru il prinde pe celalalt cu garda jos si il face mai putin agresiv.

5. In mijlocul unei discutii aprinse, in loc sa escaladati conflictul, scuzati-va pentru cateva minute ca sa mergeti la toaleta. Calmati-va. Doar apoi reveniti la masa discutiilor.

Pentru mai multe detalii privind managementul resurselor umane click aici.

NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]