Un raport recent arata ca, la nivel local, circa 40% dintre companii incearca sa afle punctul de vedere al angajatilor inainte de a le acorda beneficii salariale. Alte companii prefera sa aplice insa o strategie care sa nu tina neaparat cont de ceea ce isi doresc salariatii si sa acorde aceste beneficii in functie de alte conditii.
Companiile medii detin un procent destul de mare in ceea ce priveste aceste discutii. Astfel, aproximativ 36% dintre companiile medii isi consulta angajatii pentru stabilirea unui nou beneficiu. O pondere si mai mare se inregistreaza in cazul companiilor mari, 58% dintre acestea consultandu-si angajatii in vederea stabilirii tipului de beneficii care vor fi acordate.
Acelasi studiu mai arata ca 79% dintre angajatii carora li se solicita o opinie in privinta alegerii beneficiilor extra-salariale sunt implicati in decizie la nivel de propunere de idei, in vreme ce doar 25% pot alege dintr-o lista predefinita de beneficii.
De asemenea, potrivit acelorasi date oferite de studiu, beneficiile precum tichetele de masa, tichetele cadou, trainingurile si subventiile pentru transport constituie elementele cel mai des cuprinse in pachetele extra-salariale acordate de companii.
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Legis Plus Legislatia Muncii
Portal Codul Muncii