Cum functioneaza asigurarile de sanatate in regim corporate

asigurari sanatate
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Asigurarile de sanatate pentru angajatii companiei reprezinta un bonus extra salarial motivant. Serviciile oferite de asigurarile de sanatate ofera analize anuale, transport, investigatii, chiar si servicii de stomatologie.


Cum functioneaza asigurarile in regim corporate


 

Sistemul de asigurari pentru companii nu este unul nou. Oferta consultantilor, insa, pare sa se imbogateasca. In prezent, aceste servicii sunt din ce in ce mai complexe, astfel incat angajatorii se vad nevoiti sa aleaga intre oferta furnizorilor de asigurare, intr-o versiune cat mai simpla sau una completa si rezilierea altor servicii deja contractate.


Asigurarea este pe lista prioritatilor unui angajator care doreste sa le ofere angajatilor cat mai multe beneficii. Ordinea de pe aceasta lista poate fi ajustata, in 2018, in favoarea angajatorilor, ca sa poata economisi timp si servicii. Mai jos expunem domeniile la care se refera, in prezent, o asigurare de sanatate completa.


Ce beneficii pot oferi angajatorii in pachetele de asigurari
 

Asigurarile sunt beneficii extra-salariale motivativante pentru angajati, mai ales pentru ca nu toate companiile le ofera, partial sau in versiune completa.

 

Consultatii si analize acoperite integral sau partial: Acestea sunt incluse in pachetele de servicii de asigurari medicale si sunt negociate la nivel de grup. Angajatii pot beneficia de analize anuale, transport medical asistat, investigatii, chiar si servicii de stomatologie. Serviciile acopera, in functie de pachetul ales interventii, spitalizari, chiar si nasteri si monitorizare de sarcina.

 

Majoritatea companiilor deja ofera beneficii legate de sanatatea angajatilor, asa ca acest tip de beneficii deja este necesar in mediul privat. Insa, serviciile care includ si asigurarea medicala uneori includ si optiuni prin care angajatii se implica activ in beneficiu. Aplicatiile de asistenta asigura o legatura directa consultant - angajat.
 


Cum pot afla angajatorii mai multe informatii despre consultantii potriviti

 

Cei care isi doresc sa gaseasca consultantul potrivit, care ofera servicii complete se pot documenta despre consultantii de asigurari pentru un plan de beneficii pentru angajati adaptat nevoilor grupului. De unde pot afla informatii?
 

- Pe site-urile consultantilor, in sectiunile despre companii.
 
- Din portofoliul furnizorilor ce poate fi disponibil pe internet sau solicitat.
 
- De la parteneri de afaceri ce au gasit deja furnizori.
 
- Alti furnizori de servicii ce colaboreaza deja cu furnizori si stiu ce servicii includ pachetele.
 
- Printr-un telefon, de la consultanti – cu mentiunea ca este un apel de informare, nu o solicitare de serviciu.

Contractele necesita documentare, dar ele includ si o comunicare post-contract cu reprezentantii furnizorilor de asigurari. In secolul tehnologiei, aceasta comunicare este usurata de aplicatii si notificari.
 


Contextul beneficiilor de tip asigurari


 

Potrivit unui studiu, doua treimi din romani detin asigurari. Cele mai raspandite sunt, insa, cele de tip polita RCA si asigurarile de locuinta, urmate de pensiile private. Asigurarile de sanatate private, lipsesc din viata multor romani. Este posibil ca procentajul celor care nu detin o asigurare sa se afle printre angajatii multor companii.

 

Asigurarile ofera la schimb, controlul financiar si posibilitatea de a minimiza daunele – in interesul angajatului, in cazul unui eveniment nedorit. Piata a avansat suficient incat perspectiva consultantilor financiari sa se schimbe fata de cum era in trecut. Ca un plus pentru companii, ele tin cont de nevoi, profilul de risc si structura demografica si geografica a grupurilor de angajati.
 

Pachetele de beneficii pentru angajati ar trebui sa fie vaste si sa acopere nevoi reale ale acestora. Unii angajatori aleg sa faca focus grupuri ca sa afle ce griji ar trebui sa acopere si elimine din prioritatile angajatilor. Totusi, dupa cum am mentionat mai sus, multi angajati aleg sa nu incheie contracte de asigurari, desi ele sunt necesare. Asa ca solutia asigurarilor ce acopera serviciile medicale poate fi practica, pentru ca se ocupa activ de sanatatea angajatilor. Ea este si esentiala pentru linistea acestora, pentru ca acopera o nevoie de baza - cea de protectie.

NOUTATI din Legislatie muncii

[Raluca Dimitriu] Webinar Probleme la incetarea CIM + modificari legislative


Legea nr. 360/2023 a adus noutati privind continuarea activitatii salariatilor pana la implinirea varstei de 70 de ani, iar Legea nr. 283/2022 a modificat substantial Codul muncii, introducand notiuni ca:

• zile libere platite pentru evenimente familiale deosebite;
• concediu de ingrijitor;
• absente de la locul de munca pentru situatii neprevazute.

Cum afecteaza aceste modificari legislative incetarea CIM?

Aflati raspunsul in cadrul Webinarului “Noi probleme practice privind incetarea CIM”.

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
asigurari sanatate

Data aparitiei: 04 Aprilie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cum functioneaza asigurarile de sanatate in regim corporate Nota: 2 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]