Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Cum functioneaza asigurarile de sanatate in regim corporate

asigurari sanatate

Asigurarile de sanatate pentru angajatii companiei reprezinta un bonus extra salarial motivant. Serviciile oferite de asigurarile de sanatate ofera analize anuale, transport, investigatii, chiar si servicii de stomatologie.


Cum functioneaza asigurarile in regim corporate


 

Sistemul de asigurari pentru companii nu este unul nou. Oferta consultantilor, insa, pare sa se imbogateasca. In prezent, aceste servicii sunt din ce in ce mai complexe, astfel incat angajatorii se vad nevoiti sa aleaga intre oferta furnizorilor de asigurare, intr-o versiune cat mai simpla sau una completa si rezilierea altor servicii deja contractate.


Asigurarea este pe lista prioritatilor unui angajator care doreste sa le ofere angajatilor cat mai multe beneficii. Ordinea de pe aceasta lista poate fi ajustata, in 2018, in favoarea angajatorilor, ca sa poata economisi timp si servicii. Mai jos expunem domeniile la care se refera, in prezent, o asigurare de sanatate completa.


Ce beneficii pot oferi angajatorii in pachetele de asigurari
 

Asigurarile sunt beneficii extra-salariale motivativante pentru angajati, mai ales pentru ca nu toate companiile le ofera, partial sau in versiune completa.

 

Consultatii si analize acoperite integral sau partial: Acestea sunt incluse in pachetele de servicii de asigurari medicale si sunt negociate la nivel de grup. Angajatii pot beneficia de analize anuale, transport medical asistat, investigatii, chiar si servicii de stomatologie. Serviciile acopera, in functie de pachetul ales interventii, spitalizari, chiar si nasteri si monitorizare de sarcina.

 

Majoritatea companiilor deja ofera beneficii legate de sanatatea angajatilor, asa ca acest tip de beneficii deja este necesar in mediul privat. Insa, serviciile care includ si asigurarea medicala uneori includ si optiuni prin care angajatii se implica activ in beneficiu. Aplicatiile de asistenta asigura o legatura directa consultant - angajat.
 


Cum pot afla angajatorii mai multe informatii despre consultantii potriviti

 

Cei care isi doresc sa gaseasca consultantul potrivit, care ofera servicii complete se pot documenta despre consultantii de asigurari pentru un plan de beneficii pentru angajati adaptat nevoilor grupului. De unde pot afla informatii?
 

- Pe site-urile consultantilor, in sectiunile despre companii.
 
- Din portofoliul furnizorilor ce poate fi disponibil pe internet sau solicitat.
 
- De la parteneri de afaceri ce au gasit deja furnizori.
 
- Alti furnizori de servicii ce colaboreaza deja cu furnizori si stiu ce servicii includ pachetele.
 
- Printr-un telefon, de la consultanti – cu mentiunea ca este un apel de informare, nu o solicitare de serviciu.

Contractele necesita documentare, dar ele includ si o comunicare post-contract cu reprezentantii furnizorilor de asigurari. In secolul tehnologiei, aceasta comunicare este usurata de aplicatii si notificari.
 


Contextul beneficiilor de tip asigurari


 

Potrivit unui studiu, doua treimi din romani detin asigurari. Cele mai raspandite sunt, insa, cele de tip polita RCA si asigurarile de locuinta, urmate de pensiile private. Asigurarile de sanatate private, lipsesc din viata multor romani. Este posibil ca procentajul celor care nu detin o asigurare sa se afle printre angajatii multor companii.

 

Asigurarile ofera la schimb, controlul financiar si posibilitatea de a minimiza daunele – in interesul angajatului, in cazul unui eveniment nedorit. Piata a avansat suficient incat perspectiva consultantilor financiari sa se schimbe fata de cum era in trecut. Ca un plus pentru companii, ele tin cont de nevoi, profilul de risc si structura demografica si geografica a grupurilor de angajati.
 

Pachetele de beneficii pentru angajati ar trebui sa fie vaste si sa acopere nevoi reale ale acestora. Unii angajatori aleg sa faca focus grupuri ca sa afle ce griji ar trebui sa acopere si elimine din prioritatile angajatilor. Totusi, dupa cum am mentionat mai sus, multi angajati aleg sa nu incheie contracte de asigurari, desi ele sunt necesare. Asa ca solutia asigurarilor ce acopera serviciile medicale poate fi practica, pentru ca se ocupa activ de sanatatea angajatilor. Ea este si esentiala pentru linistea acestora, pentru ca acopera o nevoie de baza - cea de protectie.


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
asigurari sanatate

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 04 Aprilie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Cum functioneaza asigurarile de sanatate in regim corporate Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pentru Ce Modificari Ale CIM Se Incheie Act AditionalIntrebare: Buna ziua, In cazul in care angajatorul isi schimba denumirea dar toate celelalte date de identificare raman neschimbate, este necesar sa se incheie act aditional la CIM. Este suficienta o notificare de instiintare a salariatului sub semnatura de primire si luare la cunostinta din partea acestuia? Multumesc
 

Raspuns: Nu se modifica contractele de munca.Art 41 din Codul muncii republicat reglementeaza situatiile de ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]