GDPR 2018. Ce masuri obligatorii trebuie sa ia departamentul HR in luna mai

protectia datelor cu caracter personalprotectia datelorgdpr hrgdpr 2018
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cunoasteti toate masurile pe care trebuie sa le ia orice manager de resurse umane incepand cu data de 25 mai? La acea data intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale, iar amenzile sunt uriase - de pana la 20 de milioane de euro sau de pana la 4% din cifra de afaceri. 
 
Termenul de 25 mai la care GDPR va intra in vigoare se apropie cu repeziciune si, daca nu luati masuri acum, va puteti afla intr-un pericol real! (...detalii aici >>)
 
Ce trebuie sa faceti dvs., in calitate de manager HR, pentru a nu incalca prevederile acestui Regulament si pentru a nu pune firma in pericol?

Exista obligativitati specifice pentru Departamentul de HR? Cine trebuie sa le aplice si, mai ales, care sunt acele detalii despre care trebuie sa tinem seama?

Stim, va ganditi ca probabil ca firma dvs. nu este vizata de aceste prevederi sau ca amenzile sunt prea aberante ca sa se si aplice in mod practic, dar va garantam ca treaba este cat se poate de serioasa. Termenul de 25 mai la care GDPR va intra in vigoare se apropie cu repeziciune si, daca nu luati masuri acum, va puteti afla intr-un pericol real!
 
Raspunsul complet vi-l ofera o lucrare specializata, conceputa in mod special pentru particularitatile activitatii Departamentului de Resurse Umane - GDPR pentru managerii HR!

...citeste aici detalii despre lucrare >>
 
Ghidul va explica exact ce masuri trebuie sa luati pentru a va conforma Regulamentului.
 
Spre exemplu:
 
1. Intocmiti dosarele de personal ale angajatilor?
2. Operati inregistrari si modificari in Revisal?
3. Transmiteti Declaratia 112?
4. Arhivati diverse documente care contin date personale ale salariatilor?
 
Incepand cu data de 25 mai toate aceste operatiuni, practic toate operatiunile pe care le desfasurati intr-o zi obisnuita de lucru, vor fi supuse unor proceduri speciale. Ghidul GDPR pentru managerii HR va arata care sunt aceste proceduri si ce aveti de facut pas cu pas. (...detalii aici >>)
 
 
In ghidul GDPR pentru HR gasiti detalii complete despre:
 
• Analiza activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal de catre Departamentul HR
• Evidenta activitatilor de prelucrare
• Procedura de raspuns solicitarilor privind drepturile persoanelor vizate; solutii si modele
• Responsabilul privind protectia datelor cu caracter personal (DPO)
• Evaluarea impactului asupra protectiei datelor (DPIA)
• Securitatea datelor cu caracter personal
• Stocarea datelor cu caracter personal ...detalii aici >>
• Modele de politici
• Modele de proceduri si masuri organizatorice
• Modele de notificari catre Autoritate si catre personele vizate
 
Iar conformarea presupune un efort complex care incepe cu identificarea datelor sensibile si localizarea acestora si continua cu gestionarea accesului la ele si cu protectia lor. Iata de ce aveti nevoie, cu siguranta, de informatii utile, care se aplica strict Departamentului HR. 
 

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
protectia datelor cu caracter personalprotectia datelorgdpr hrgdpr 2018

Data aparitiei: 25 Aprilie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

GDPR 2018. Ce masuri obligatorii trebuie sa ia departamentul HR in luna mai Nota: 3.88 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Pensie militara de serviciu anticipata partiala si drept de muncaIntrebare: Cadru militar trecut in rezerva cu drept la pensie militara de serviciu anticipata partial, are drept de munca in domeniul privat?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Cod COR sef dispeceratIntrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod COR(in afara de 541408-Dispecer) pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]