Ce trebuie sa faceti dvs., in calitate de manager HR, pentru a nu incalca prevederile acestui Regulament si pentru a nu pune firma in pericol?
Raspunsul vi-l ofera o lucrare specializata, conceputa in mod special pentru particularitatile activitatii Departamentului de Resurse Umane - GDPR pentru managerii HR >>>
"As dori sa-mi trimiteti un formular Decizie incetare CIM cu acordul partilor cu respectarea GDPR."
Legis Plus Legislatia Muncii
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Decizia de incetare a contractului individual de munca (CIM) nu trebuie sa contina prevederi speciale referitoare la protectia datelor cu caracter personal.
Puteti utiliza in continuare modelul de decizie pe care l-ati utilizat si pana in prezent, in conformitate cu prevederile Codului muncii.
IMPORTANT!
Aceasta decizie este un document care trebuie sa se regaseasca la dosarul de resurse umane al salariatului (fostului salariat), iar dosarul de resurse umane trebuie gestionat de angajator astfel incat datele cu caracter personal care se regasesc in acesta sa fie protejate corespunzator.
Trebuie prevenita prelucrarea neautorizata sau ilegala, pierderea, distrugerea sau a deteriorarea accidentala, prin luarea de masuri tehnice sau organizatorice corespunzatoare.
Iata un model general al unei decizii de incetare a CIM 2020
prin acordul partilor:
S.C. _____
C.U.I. ________
Sediul/Adresa: _____
DECIZIA
Nr. _____ din __________
Avand in vedere cererea inregistrata sub nr. _______ din ______________ prin care d-l / d-na _______________, solicita incetarea contractului individual de munca prin acordul partilor,
In baza prevederilor art. 55 lit. b) din Codul muncii,
Administratorul S.C. ________ d-l / d-na ____________________;
D E C I D E:
Art. 1 Incepand cu data de ______________ inceteaza prin acordul partilor contractul individual de munca al d-lui / d-nei _________________________________________________ avand functia de ________________________________________________ in cadrul departamentului ___________________, in conformitate cu prevederile art. 55 lit. b) din Codul muncii.
Art. 2 Prezenta poate fi contestata in termen de 30 de zile de la comunicare la Tribunalul ……….
Art. 3 Cu ducerea la indeplinire a prezentei se insarcineaza d-l / d-na _______________________________________________ si se comunica salariatului.
ADMINISTRATOR,
__________________________
Un raspuns oferit de expertii de la PortalCodulMuncii >>>