Vrei sa iti impresionezi seful? Iata ce sa faci, pas cu pas...

Maria Nicutar
Maria Nicutar
29 Ianuarie 2015
29 Ianuarie 2015
Maria Nicutar
Maria Nicutar
resurse umanemanagementul resurse umanecariere de successucces in carieramaria nicutar
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Daca vrei sa iti impresionezi seful, atunci nu incerca sa il... impresionezi.

Fiindca daca ai de gand sa pierzi timpul incercand sa ii atragi atentia asupra competentelor tale, asupra rezultatelor tale, ideilor si proiectelor pe care le preiei la foc automat, cel mai curand vei esua.

Asa se intampla de fiecare data. Fara doar si poate, cei mai eficienti angajati sunt cei care "tac si fac".


O alta conditie esentiala pentru a creste intr-un an cat altii in doi, este sa nu incerci sa impresionezi pe nimeni pentru ca dai ocazia sa fii contestat si pierzi enorm de mult timp incercand sa demonstrezi ceva ce ar trebui sa se cunoasca de la sine, in mod natural. Mai mult, dai ocazia de a ti se aloca si mai multe proiecte, un lucru care iti poate compromite mersul carierei. Mult si prost nu a fost niciodata preferabil pentru putin si bun.


Asa se face ca angajatii care vor obtine rolul de angajatul anului in companii de top sunt cei care si-au vazut de treaba, cei care au avansat in cariera lor, cei care au progrese palpabile, numai bune de pus la CV. Sunt cei care in timpul anului poate ca nu au ramas intotdeauna ultimii la birou dar care au stiut cum sa isi valorifice abiliatile si competentele cele mai importante pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Exemple de oameni care castiga premiul de omul anului:

>Oameni care salveaza zeci de mii de euro prin solutiile prin care imbunatatesc mersul lucrurilor in firma.

>Oameni care, prin munca lor, prin solutiile lor, revitalizeaza modul in care se face treaba in firma.

>Oameni care reusesc sa identifice un punct vulnerabil al companiei si sa il elimine, prin solutii concrete, bine gandite, bine muncite.

>Oameni care obtin distinctii importante pentru companiile pe care le reprezinta. Sa nu uitam ca imaginea unei companii reprezinta inceputul, dezvoltarea si finalul oricarei afaceri de succes de cursa lunga.


La final, oamenii pe care se bazeaza companiile prospere sunt cei care tac si fac, muncesc in liniste, nu au nevoie continua sa li se recunoasca meritele, nu cer atentie si nu vor veni la biroul sefului fluturand grafice care sa le valideze calitatea muncii.

Oamenii buni se stiu, nu au indoieli, cer salarii corecte si nu au nevoie de confirmare exterioara. Cand rezultatele muncii lor vor fi slabe, cel mai probabil sunt in concediu de odihna.

Sa avem succes, cariere stralucite si progres profesional continuu!

Maria Nicutar



NOUTATI din Legislatia muncii

De ce salariatii indisciplinati scapa adesea nepedepsiti?


Eliminati riscul ca deciziile dvs. sa fie anulate!
Angajatorii pierd deoarece nu respecta la virgula prevederile legale privind sanctionarea abaterilor disciplinare.

Aflati ACUM care sunt greselile comise de angajatori!
GHID PRACTIC - Cercetarea si raspunderea disciplinara a salariatilor

Vezi AICI Modele de documente EDITABILE >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]