Serviciul extern de prevenire si protectie va asigura organizarea activitatilor din domeniul securitatii si sanatatii in munca in baza unui contract. Din acest contract nu trebuie sa lipseasca:
1. Activitatile de prevenire si protectie care vor fi desfasurate de catre serviciul extern de prevenire si protectie.
2. Modul de colaborare cu lucratorii desemnati, serviciile interne si/sau cu alte servicii externe de prevenire si protectie.
3. Clauze privind solutionarea litigiilor aparute intre parti.
Angajatorul trebuie sa se asigure ca serviciul extern are acces la toate informatiile necesare desfasurarii activitatilor de prevenire si protectie prevazute in contract.
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Serviciul extern de prevenire si protectie are obligatia de a intocmi un raport de activitate semestrial. Acest raport trebuie inaintat, in termen de 15 zile de la incheierea semestrului, inspectoratului teritorial de munca pe raza caruia serviciul extern de prevenire si protectie isi are sediul social.
ATENTIE!
Serviciul extern de prevenire si protectie isi poate desfasura activitatea numai daca este in posesia unui certificat de abilitare a serviciului extern de prevenire si protectie.