In plus, tineti seama de urmatoarele trei recomandari:
1. Obtineti angajamentul din partea liderilor.
Conducerea organizatiei trebuie sa ghideze eforturile de indeplinire a acestor planuri si sa ofere suport in realizarea activitatilor specifice acestora.
De asemenea, este important ca top managementul sa contribuie cu decizii privitoare la utilizarea resurselor umane si financiare.
2. Acordati o perioada suficienta de timp pentru obtinerea rezultatelor.
Portal Codul Muncii
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Totul despre pontaj si programul de lucru
Cheia succesului consta in formularea unor asteptari realiste.
Imbunatatirile au un efect cumulativ si pot fi observate odata cu trecerea timpului.
3. Gestionati eficient schimbarea.
De regula, schimbarile organizationale intampina o serie de rezistente.
Prin implicarea activa a angajatilor in procesele de schimbare, pot fi reduse aceste rezistente; o alta solutie ar fi alegerea acelor zone de schimbare asupra carora exista o mai buna intelegere si constientizare la nivelul angajatilor dvs.