Organizarea apararii impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri presupune emiterea urmatoarelor acte de autoritate:
1) Dispozitia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, dupa caz;
2) Dispozitia privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea impotriva incendiilor;
3) Instructiunile de aparare impotriva incendiilor si atributiile salariatilor la locurile de munca;
4) Dispozitia privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;
![Diurna legala in Romania si in strainatate](https://www.rs.ro/dbimg/product/1784-diurna-legala-i.jpg)
Diurna legala in Romania si in strainatate
![Consilier Codul Muncii - Varianta Stick](https://www.rs.ro/dbimg/product/1519-consilier-codul.jpg)
Consilier Codul Muncii - Varianta Stick
![Noua lege a pensiilor Ghid practic](https://www.rs.ro/dbimg/product/3026-noua-lege-a-pen.png)
Noua lege a pensiilor Ghid practic
5) Dispozitia privind organizarea instruirii personalului;
6) Dispozitia de constituire a serviciului privat pentru situatii de urgenta ori contract sau conventie cu un serviciu privat pentru situatii de urgenta, dupa caz;
7) Regulile si masurile de aparare impotriva incendiilor la utilizarea, manipularea, transportul si depozitarea substantelor periculoase specifice, dupa caz;
8) Conventiile sau contractele cuprinzând raspunderile ce revin partilor pe linia apararii impotriva incendiilor, in cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinta asupra bunurilor imobile;
9) Dispozitia privind modul de gestionare a deseurilor din materiale combustibile.
Actele de autoritate privind apararea impotriva incendiilor sunt emise de proprietar, de conducatorul institutiei sau operatorului economic ori de administrator.