Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Ce sunt serviciile pentru situatii de urgenta si cine are obligatia infiintarii lor

serviciisituatiiurgenta

Serviciile de urgenta private sunt structuri specializate, altele decât cele apartinand serviciilor de urgenta profesioniste, organizate cu personal angajat in scopul apararii vietii, avutului public si a celui privat impotriva incendiilor si a altor calamitati, in sectoarele de competenta stabilite cu avizul inspectoratelor pentru situatii de urgenta.

Operatorii economici si institutiile care desfasoara activitati cu risc de incendiu au obligatia sa constituie servicii de urgenta private.

Serviciul privat isi indeplineste atributiile legale intr-un sector de competenta stabilit cu avizul inspectoratului judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta. Sectorul de competenta cuprinde in mod obligatoriu teritoriul operatorului economic sau al institutiei publice care a constituit serviciul privat.

Dosarul pentru avizarea sectorului de competenta trebuie sa contina urmatoarele documente:

- actul de constituire cu organigrama si numarul de personal ale serviciului privat;
- regulamentul de organizare si functionare a serviciului privat;
- planurile sau schitele operatorilor economici si/sau institutiilor publice din sectorul de competenta pe care sunt marcate sursele de alimentare cu apa, zonele greu accesibile si zonele vulnerabile la riscuri;
- planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru localitatile cu care s-au incheiat contracte sau conventii de interventie;
- planurile de raspuns;
- contractele sau conventiile de interventie;
- tabelul cu materialele și tehnica existenta in dotare.

Care sunt atributiile unui serviciu privat pentru situatii de urgenta

Serviciile de urgenta private au ca principale atributii:

- Activitati de informare si instruire privind cunoasterea si respectarea regulilor si a masurilor de aparare impotriva incendiilor.

- Verificarea modului de aplicare a normelor, reglementarilor tehnice si dispozitiilor care privesc apararea impotriva incendiilor, in domeniul de competenta.

- Asigurarea interventiei pentru stingerea incendiilor, salvarea, acordarea primului ajutor si protectia persoanelor, a animalelor si a bunurilor periclitate de incendii sau in alte situatii de urgenta.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
serviciisituatiiurgenta

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 05 Septembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Ce sunt serviciile pentru situatii de urgenta si cine are obligatia infiintarii lor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Administrator Firma Se Pensioneaza Anticipat Poate Conduce Firma In Continuare?Intrebare: Buna ziua, Va rog sa ma ajutati in urmatoarea speta: Administratorul unei societati comerciale, este si asociat unic si Dir.Gen. Se pensioneaza Anticipat! Ii incetam contractul de munca, deci nu va obtine venituri din salarii. Nu incheiem contract de administrare. Mai direct spus va indeplini functia de administrator in mod voluntar, fara nici un venit . Poate in continuare ca asociat unic si administrator sa conduca firma si sa incaseze dividente daca este pensionar anticipat? Va mu
 

Raspuns: Cu ceritudine, da... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]