In cadrul unei companii, orice angajator trebuie sa aiba in vedere registrul de evidenta al salariatilor (REVISAL) dat fiind faptul ca orice modificare la nivel contractual trebuie mentionata in cadrul aplicatiei pusa la dispozitie de Inspectia Muncii.
Asadar, pentru completarea si transmiterea REVISAL angajatorul va emite o decizie scrisa, prin care va nominaliza persoana responsabila.
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Totul despre pontaj si programul de lucru
40 Modele de Regulament Intern
Iata o intrebare din PortalCodulMuncii.ro: "O persoana angajata in cadrul unei firme cu timp partial 2 ore/zi pe postul de specialist marketing poate sa fie in aceelasi timp si responsabil pentru completarea registrului general de evidenta in format electronic al salariatilor si transmiterea datelor catre ITM daca se face o decizie interna pentru acest lucru? Mentionez faptul ca persoana respectiva a abolvit cursul de inspector resurse umane."
Inca de la bun inceput, trebuie sa mentionam faptul ca, daca salariata a absolvit si un curs de inspector Resurse umane are atuu in plus.
Dupa cum am specificat si mai sus, angajatorul va emite o decizie scrisa, prin care va nominaliza persoana responsabila de REVISAL.
ATENTIE: Nu exista reglementata obligatia inregistrarii acestei decizii la ITM, insa decizia trebuie sa existe in situatia unui control al inspectorilor de munca.
Orice salariat are dreptul de a cumula mai multe functii, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea, conform Codului Muncii. Desigur, exista si exceptii, acele situatiile in care, prin lege, sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.
Pentru a raspunde intrebarii de mai sus, mentionam ca salariata angajata pe postul de specialist marketing poate fi nominalizata de angajator pentru completarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor.
Atunci cand vine vorba de atributiile postului, angajatorul trebuie fie sa completateze fisa postului cu noile atributii, fie se incheie un alt contract de munca.
In acest context salariata va cumula doua sau mai multe functii la acelasi angajator.